فوری / فرود موشک های «فادی 1» در «حیفا»

مقاومت اسلامی لبنان در بیانیه‌ای از حمله موشکی به مناطقی از شمال شهراشغالی «حیفا» خبر داد.

ستاد اطلاع رسانی جنگ مقاومت اسلامی لبنان گزارش داد، حزب الله در این بیانیه اعلام کرد که در راستای حمایت از ملت فلسطین در نوار غزه و مقاومت دلیرانه و شرافتمندانه آنها و دفاع از لبنان و ملت آن و در پاسخ به تجاوزهای وحشیانه رژیم صهیونیستی به شهرها و روستاها و غیرنظامیان، رزمندگان مقاومت اسلامی مناطقی در اطراف حیفا را موشکباران کردند.

براساس اعلام حزب الله، این حمله با چند فروند موشک از نوع «فادی ۱» انجام شد.

خبر مرتبط
خط و نشان گردان‌های سیدالشهدا عراق برای صهیونیست‌ها

دبیرکل گردان‌های سیدالشهدا عراق در پیامی تاکید کرد که عراق اجازه محاصره شدن لبنان را نمی‌دهد.

با آغاز عملیات «طوفان الاقصی» توسط گروه‌های مقاومت فلسطین، حزب‌الله لبنان در راستای درگیر کردن بخش عمده‌ای از نظامیان صهیونیست در شمال فلسطین اشغالی و کاهش فشار بر مقاومت در غزه به عملیات‌ روزانه و سنگین علیه اهداف رژیم صهیونیستی در داخل خاک فلسطین اقدام کرده است.

از ابتدای عملیات حزب‌الله در شمال فلسطین اشغالی، شمار زیادی از شهرک‌نشینان صهیونیست در این منطقه ناگزیر به ترک خانه‌های خود شده‌اند.

ارتش رژیم صهیونیستی صبح دوشنبه دوم مهر حملات گسترده به مناطق مختلف جنوب لبنان را آغاز کرد که تا این لحظه نیز همچنان ادامه دارد.

طبق گزارش وزارت بهداشت لبنان، این حملات تا این لحظه صدها شهید و هزاران زخمی برجای گذاشته است.

حزب‌الله لبنان نیز در مقابل هدف قرار گرفتن غیرنظامیان در این کشور سکوت نکرد؛ عملیات‌های خود علیه مواضع و شهرک‌های صهیونیست نشین در شمال فلسطین اشغالی را در دستور کار قرار داد و طی روزها و ساعت های گذشته با پرتاب صدها موشک، مواضع رژیم صهیونیستی را موشک باران کرد.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.