سقوط مرموز راننده پراید در دره عمیق منطقه چیتگر / پای جنایت در میان است؟

عقربه‌ها ساعت ۱۳ امروز جمعه ششم مهرماه را نشان می‌داد که زن جوانی هراسان با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰، تماس گرفت و به اپراتور گفت: در یکی از جاده‌های پارک جنگلی چیتگر در حال رانندگی بودم که ناگهان متوجه شدم یک خودروی پراید داخل دره سقوط کرده است که به سختی به پایین رفتم و جسد مرد جوانی را کنار ماشین مچاله شده مشاهده کردم. سپس تلفن همراه متوفی را برداشتم و با آن حادثه را گزارش کردم.

با اعلام این خبر، خیلی زود مأموران کلانتری 179 خلیج فارس، متخصصان پزشکی قانونی، تیم تشخیص هویت و کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ به همراه قاضی محسن اختیاری؛ بازپرس ویژه قتل عمد شعبه اول دادسرای امور جرائم جنایی، راهی محل حادثه شدند و تحقیقات ابتدایی را آغاز کردند.

خبر مرتبط
سقوط مرگبار خودرو به داخل دره در جاده چالوس + تعداد فوتی‌ها

سقوط خودرو به داخل دره در جاده کرج-چالوس منجر به فوت راننده شد.

اکیپ تخصصی ویژه قتل در پایین دره با مرد حدودأ ۴۵ ساله‌ای مواجه شدند که ظاهرأ براثر سقوط خودرو به کام مرگ فرو رفته بود اما از سوی دیگر وجود خون روی آسفالت جاده و قرار گرفتن جسد کنار خودروی مچاله فرضیه شده ارتکاب جنایت را برای تیم جنایی پررنگ کرد.

تحقیقات ابتدایی حکایت از آن داشت، احتمالاٌ مرد جوان در حال رانندگی در جاده بوده که ناگهان با یک حیوان تصادف کرده و سپس مسیرش به سمت دره منحرف شده است اما در تجسس‌های مأموران کلانتری  لاشه حیوانی در آن حوالی کشف نشد!

پس از پایان بررسی‌های میدانی از محل حادثه کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ مأموریت یافتند تا با اقدامات تجزیه و تحلیل‌های اطلاعاتی، تحقیقات خود را در رابطه با این پرونده ادامه دهند.

به گزارش تسنیم، با دستور قاضی محسن اختیاری از شعبه اول دادسرای امورجنایی، جسد مرد جوان برای معاینات دقیق‌تر به پزشکی قانونی منتقل شد و تحقیقات جهت روشن شدن زوایای پنهان پرونده همچنان ادامه دارد.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.