اعلام همبستگی حماس با حزب‌الله لبنان

اسامه حمدان گفت به رزمندگان مقاومت در لبنان درود می فرستم و به آنها می گویم غزه در کنار شماست و یاریتان می کند.

وی خاطر نشان کرد اشغالگران تلاش می کنند بر روحیه مقاومت و مردم آن در لبنان تاثیر بگذارند و از وظایف خود در برابر جامعه بین المللی فرار کنند.

حمدان تاکید کرد گمان نمی کنم که مقاومت در لبنان در برابر رفتار اسرائیل غافلگیر شده باشد، همچنانکه این رژیم، ما را نیز  غافلگیر نکرد.

خبر مرتبط
نگرانی ارتش اسرائیل از کنترل حماس بر غزه

یک روزنامه اسرائیلی نوشت ارتش متوجه یک پدیده نگران کننده شده است و آن کنترل حماس بر حدود دو میلیون نفر در نوار غزه است بدون اینکه کسی با حاکمیت آن مخالفتی داشته باشد.

وی افزود ایالات متحده آمریکا در حالی مدعی تلاش برای آرامش و ثبات هستند، که با اشغالگران اسرائیلی در جنایاتشان همدست هستند.

حمدان تصریح کرد اشغالگران هرگز به ایستادن در برابر مقاومت فلسطین و لبنان بدون حمایت آمریکا نخواهند بود.

عضو مطرح حماس گفت نتانیاهو تلاش می کند تا جهان، غزه را فراموش کند و گسترش تجاوزات به لبنان نشان می دهد که اشغالگران، جنایتکارند.

وی با بیان اینکه مقاومت فلسطین و حزب الله در یک نبرد واحد علیه متجاوزان صهیونیست قرار دارند، گفت شهید و زخمی شدن مردم در لبنان همانند شهید و زخمی شدن مردم در غزه است و این نشان می دهد که دشمن یکی است.

خبر مرتبط
نامه حماس به دبیرکل سازمان ملل/ درخواست برای توقف فوری جنگ در غزه

حماس در نامه خود به دبیرکل سازمان ملل خواستار اتخاذ اقدامی فوری و مستقیم برای اعمال فشار علیه رژیم صهیونیستی و حامیان آن به منظور توقف فوری جنگ نسل کشی و تجاوزها علیه نوار غزه شد.

حمدان تاکید کرد آمریکا مسئول رسیدن منطقه به حالت جنگ فراگیر است، آمریکا قادر به سیطره و مهار اوضاع نیست، زیرا مقاومت علیه نقشه های این کشور ادامه دارد.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.