نامه آیت‌الله محمودی خطاب به سید حسن نصرالله

آیت الله سید مرتضی محمودی خطاب به سید مقاومت سید حسن نصرالله نامه ای منتشر کرد، در این نامه آمده است؛

«بسم الله الرحمن الرحیم»

حضور مجاهد نستوه و مقاوم حجت الاسلام و المسلمین سیدحسن نصرالله(زیدعزه) سلام و درود مردم ورامین که از ابتدای نهضت اسلامی ملت ایران پرچمدار دفاع از ارزش های دینی و انقلابی شده اند و همچنان به عهد خود با شهدای ابتدای نهضت اسلامی در ۱۵ خرداد سال ۱۳۴۲ وفادار مانده اند را به سید مقاومت سید حسن نصرالله(زید عزه) تقدیم می کنم.

خون شهدای ۱۵ خرداد ورامین در سال۱۳۴۲ درخت انقلاب اسلامی را آبیاری کرد و امروز به برکت انقلاب اسلامی ایران، جبهه مقاومت به کابوس استکبار جهانی و در رأس آن آمریکای جنایتکار و اسراییل خبیث تبدیل شده است.

امروز مردم ورامین از اعماق وجود نگران کشتار بی رحمانه مردم غزه و لبنان هستند اما مطمئن هستند با هدایت های رهبری معظم انقلاب اسلامی مدظله العالی و شخصیتی دلسوز و مخلص نظیر حضرتعالی در راس جبهه مقاومت در لبنان، رژیم اشغالگر قدس در سراشیبی سقوط قرار داشته و آنروز دیر نیست.

حقیر از طرف کفن پوشان دیار ۱۵خرداد اعلام می دارم که مردم ولایتمدار خاصه جوانان دشت ورامین آمادگی دارند با حضور در لبنان، در کنار برادران خود در حزب الله به جنگ با غده سرطانی منطقه یعنی رژیم صهیونیستی پرداخته و در این مسیر به رسالت خود عمل کنند من هم آماده ام علیرغم کبر سن به هر نحو ممکن به عنوان یک سرباز برای دفاع از مظلومان غزه، فلسطین و لبنان به وظیفه خود عمل نمایم.

دوام توفیقات حضرتعالی و پیروزی جبهه مقاومت در نبرد با رژیم اشغالگر قدس را از خداوند متعال خواستارم.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.