حمله موشکی حزب‌الله لبنان به مقر موساد+ جزئیات مهم

حزب‌الله لبنان از حمله موشکی به مقر موساد در حومه شهر تل‌آویو اشغالی خبر داد.

حزب‌الله اعلام کرد: این مقر همان مقر مسئول ترور فرماندهان حزب‌الله و منفجر کردن پیچرها و بی‌سیم‌هاست، این حمله ساعت 6:30 صبح به‌وقت بیروت انجام شده است.

حزب‌الله در این بیانیه تأکید کرده است: حمله موشکی صبح امروز به مقر موساد، در حمایت از مردم فلسطین در نوار غزه و کمک به مقاومت شجاع و شریف آن و همچنین در دفاع از لبنان و مردم این کشور انجام شده است.

خبر مرتبط
ورود حزب الله به مرحله جدید جنگ با اسرائیل/ بیانیه صادر شد

برخی کارشناسان مسائل سیاسی بر این باورند که حزب الله لبنان در این بیانیه به مرحله جدیدی از جنگ با رژیم کودک‌کش صهیونیستی اشاره دارد.

حزب‌الله لبنان در بیانیه اول خود نیز اعلام کرده بود پایگاه «ایلانیا» را با مجموعه‌ای از موشک‌های "فادِی یک" هدف قرار داده است.

رسانه‌‌های رژیم اسرائیل صبح امروز چهارشنبه از فعال شدن آژیرهای هشدار و پدافند موشکی این رژیم بر فراز شهر تل‌‌آویو اشغالی خبر دادند.

رژیم اسرائیل از یکشنبه حملات سنگینی به جنوب و شرق لبنان انجام داد و مدعی شد که این حملات پیشدستانه بوده است، در این حملات بنا به آمار وزارت بهداشت لبنان، ۵۶۹ نفر از جمله ۵۰ کودک و ۹۴ زن به شهادت رسیده‌اند.

خبر مرتبط
پاسخ حزب الله به حملات اسرائیل/ این پایگاه‌های رژیم صهیونیستی هدف حمله قرار گرفت

حزب الله لبنان از حمله به چند پایگاه جاسوسی و رصد رژیم صهیونیستی در واکنش به حملات رژیم صهیونیستی به لبنان خبر داد.

حزب‌الله در واکنش به این جنایت‌ها، ده‌ها عملیات موشکی و پهپادی علیه رژیم اسرائیل انجام داده است. دیروز پایگاه‌ نظامی ارتش رژیم اسرائیل در شهر حیفای اشغالی و امروز نیز مقر موساد در تل‌آویو، از جمله اهداف این حملات تلافی‌جویانه بوده است.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.