روایت کنعانی از عیادت سفیر ایران در لبنان

«ناصر کنعانی» سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران به عیادت «مجتبی امانی» سفیر جمهوری اسلامی ایران در بیروت رفت. امانی روز سه‌شنبه و در انفجار پیجرها در لبنان مصدوم و برای ادامه درمان به تهران منتقل شده است.

کنعانی نوشت: عصر امروز یکشنبه به عیادت برادر و همکار ارجمندم جناب آقای مجتبی امانی، سفیر محترم جمهوری اسلامی ایران در لبنان که در نتیجه حمله ناجوانمردانه و زبونانه اخیر رژیم صهیونیستی از طریق منفجر کردن پیام‌گیرها زخمی و در یکی از بیمارستان‌های تهران تحت درمان هستند، رفتم و توفیق گفت‌وگو با ایشان را داشتم.

او در ادامه نوشت: از روحیه بسیار خوب و باصلابت ایشان و نیز پیشرفت اقدامات درمانی وی خوشحال شدم و خداوند سبحان را شکر نمودم.

سخنگوی دستگاه دیپلماسی ایران با اشاره به این موضوع که امانی «با جدیت پیگیر آخرین اخبار تحولات لبنان و فلسطین بود و سئوال می‌کرد»، نوشت: از خلال گفت‌وگوها و تبادل‌نظر متوجه شدم که اخبار و تحولات را با جزئیات دنبال می‌کند.

کنعانی در پایان نوشت: به لطف خداوند وضعیت درمان ایشان رضایت‌بخش بوده و امید می‌رود که با عنایت حضرت حق و ائمه معصومین(ع) و تلاش‌های دلسوزانه تیم پزشکی، روند درمان این برادر عزیز و انقلابی ما به‌سرعت تکمیل و در آینده نزدیک فعالیت‌های دیپلماتیک خود را آغاز نماید.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.