مقاومت ساکت نمی‌ماند/بیانیه فراکسیون حزب‌الله

«علی فیاض» عضو فراکسیون وفاداری به مقاومت در پارلمان لبنان گفت: واضح است که رژیم صهیونیستی بعد از هدف قرار دادن ابراهیم عقیل، فرمانده عملیات ویژه حزب‌الله و همراهانش و انفجارهای دستگاه‌های ارتباطی در روزهای سه شنبه و چهارشنبه خارج از قواعد عمل می‌کند و درگیری را به جاهای دورتری از جمله جنگ گسترده نامحدود می‌برد.

طبق گزارش النشره، وی گفت: همچنین واضح است که اسرائیلی‌ها در تلاش هستند تا تعادل بازدارندگی را با مقاومت بازیابند. طبیعی است که در مقابل این مساله مقاومت ساکت نایستد و پاسخی مناسب بدهد.

فیاض گفت: مقاومت حتما پاسخی مناسب خواهد داد و ابزارها و سطوح جدیدی را وارد درگیری خواهد کرد همانطور که دشمن به سمت ابزارها و سطوح جدیدی در درگیری رفته است. مقاومت در طول ۴۲ سال معادله بازدارندگی علیه دشمن را با خون مبارزان و ایثار ملت خود ایجاد کرد و به هیچ قیمتی به دشمن اجازه از بین بردن این معادلات را نمی‌دهد.

حزب‌الله طی ساعات گذشته در پاسخ به جنایات رژیم صهیونیستی در لبنان حملات گسترده‌ای را به مواضع حساس ارتش این رژیم انجام داد. طبق گفته رسانه‌ها حزب‌الله با بیش از ۱۵۰ موشک و پهپاد اهداف صهیونیستی در شمال فلسطین اشغالی را مورد حمله قرار داد.

مقاومت اسلامی لبنان امروز برای دومین بار پایگاه و فرودگاه «رامات دیوید» را هدف حملات موشکی قرار داد. حزب‌الله در عملیات مهم دیگر خود مجتمع‌های شرکت صنایع نظامی «رافائل» را هدف قرار داد.

از زمان آغاز جنگ غزه مرزهای لبنان و اراضی اشغالی نیز شاهد تبادل آتش میان حزب‌الله لبنان و ارتش رژیم صهیونیستی است. حزب‌الله لبنان بر توقف جنگ غزه به‌عنوان شرط خود برای توقف حملاتش علیه رژیم صهیونیستی تاکید کرده است.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.