حمله پلیس اسرائیل به معترضان/  ضرب و شتم رئیس اسبق ستاد کل ارتش این رژیم

  پلیس رژیم صهیونیستی به مخالفان بنیامین نتانیاهو و کابینه وی که خواستار توافق با جنبش مقاومت حماس برای تبادل اسرا بودند، حمله کرد و در جریان آن رئیس اسبق ستاد کل ارتش نیز مورد ضرب و جرح قرار گرفت. پلیس رژیم صهیونیستی "دان حالوتس" رئیس اسبق ستاد کل ارتش این رژیم را در جریان مشارکت در تظاهرات شهرک‌نشینان صهیونیست در حمایت از مبادله اسرا با مقاومت در غزه مورد حمله و ضرب و شتم قرار داد.

حالوتس در جریان تظاهرات کنندگان اسرائیلی مورد ضرب و جرح قرار گرفت که شنبه شب بار دیگر مسیر منتهی به مقر وزارت جنگ رژیم صهیونیستی در تل آویو را مسدود کرده و آتش به پا کردند. معترضان خواستار امضای توافق مبادله اسرا با مقاومت در غزه هستند. این تظاهرات در حالی برگزار شده که قرار است نشست امنیتی با حضور نتانیاهو و مقامات نظامی و سیاسی اسرائیلی در مقر وزارت جنگ برگزار شود.

کشته شدن اسرای اسرائیلی در بمباران ارتش این رژیم در غزه و عدم نرمش نتانیاهو برای انعقاد قرارداد تبادل اسرا با جنبش مقاومت حماس موجی از خشم و نفرت را از وی و کابینه افراطی اش به دنبال داشته است. مخالفت نتانیاهو با آتش بس در نوار غزه، امکان دستیابی به توافق برای آزادی اسرای صهیونیست در مقابل آزادی اسرای فلسطینی از زندان های این رژیم را سلب کرده است و شماری از اسرای صهیونیست بر اثر بمباران وحشیانه مناطق مختلف نوار غزه توسط رژیم تل آویو کشته شده اند. این امر باعث اعتراض گسترده خانواده های این اسرا در سرزمین های اشغالی شده است.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.