بیانیه سرایا القدس درباره شهادت یکی از فرماندهان خود

سرایا القدس، شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی در این بیانیه شهادت «سیف مثقال ابو دواس» یکی از فرماندهان گردان طوباس- کرانه باختری را تسلیت گفت که در جریان حمله رژیم صهیونیستی به خودروی او حین انجام وظیفه‌اش در شهر طوباس به شهادت رسید.

براساس گزارش النشره، در این بیانیه همچنین آمده است نیروهای مقاومت در راه جهاد و مقاومت تا زمان آزادسازی فلسطین و بازگشت ثابت‌قدم خواهند ماند.

دواس در پنجم ماه جاری میلادی در نتیجه هدف قرار گرفتن خودرویش در طوباس توسط رژیم صهیونیستی زخمی شده بود.

خبر مرتبط
عامل شهادت فرمانده گردان‌های القسام مشخص شد

شبکه العربیه به نقل از یک منبع امنیتی مسئول در حماس ادعا کرد که پس از شهادت «محمد ضیف» فرمانده گردان های القسام تحقیقات نشان داد که اعتراف پیک پیام رسان که پیام ها را از «محمد شبانه» مسئول تیپ رفح در گردان های القسام منتقل می کرد، باعث شد که مکان جلسه ضیف و «رافع السلامه» مسئول تیپ خان یونس افشا و شناسایی شود.

استان طوباس همزمان با تجاوزات رژیم صهیونیستی به شمال کرانه باختری از ۲۸ اوت در معرض یورش‌های متعدد قرار دارد که در نتیجه آن ۱۷ تن شهید شده‌اند.

از ۲۸ اوت تاکنون، ارتش رژیم صهیونیستی به طور مکرر به استان‌های مختلف کرانه باختری حمله و عقب‌نشینی کرده و طی آن اقدام به کشتار و بازداشت فلسطینی‌ها کرده است.

طبق آخرین آمار اعلامی توسط وزارت بهداشت فلسطین بدون احتساب شهدای جدید، این حملات نظامی ۳۹ شهید از جمله هشت کودک و ۱۵۰ زخمی بر جای گذاشته است. همچنین بر اساس اظهارات مقامات محلی در کرانه باختری، خسارت قابل توجهی به زیرساخت‌ها و منازل وارد شده است.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.