کفگیر پیش‌فروش بلیت قطار در مهر در چند دقیقه به ته‌دیگ رسید!

از امروز پیش فروش بلیت قطارهای مسافری برای مسیر های مختلف در مهر ماه آغاز شد. به گفته جلال مختاری سخنگوی شرکت راه آهن پیش فروش بلیت قطارهای مسافری برای بازه یکم تا ۳۰ مهرماه از امروز ساعت ۸ صبح آغاز شده بود.

وی ادامه داد:  این بلیت ها  از ساعت ۸ تا  ۱۰ فقط از طریق سکوهای مجاز فروش اینترنتی به فروش رسید  و از ساعت ۱۰ تا ۱۲ نیز فقط از طریق مراکز مجاز فروش حضوری قابل فروش خواهد بود.

خبر مرتبط
آغاز پیش‌فروش بلیت قطارهای مسافری مهر از ۸ صبح امروز

پیش‌فروش بلیت قطارهای مسافری مهر ماه از امروز (دوشنبه، ۲۶ شهریور) از ساعت هشت الی ۱۰ صبح فقط از طریق سکوهای مجاز فروش اینترنتی آغاز شد.

او بیان کرد:  از ساعت ۱۲ به بعد هم فروش به صورت مشترک اینترنتی و حضوری از میان بلیت‌های باقی مانده آغاز می‌شود همچنین  مسافران می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۰۲۱۵۱۴۹ تماس بگیرند یا به پایگاه اینترنتی www.rai.ir مراجعه کنند.

همچنین پیش فروش حضوری  بلیت برای بازه زمانی یکم تا ۳۰ مهر ماه (مسیرهای رفت تا تاریخ ۳۰ مهر و مسیرهای برگشت تا تاریخ یکم آبان)،  از ساعت ۱۰ صبح روز دوشنبه ۲۶ شهریور از طریق کلیه دفاتر مجاز فروش حضوری و از میان بلیت‌های باقی مانده انجام خواهد شد.

 هم‌وطنان برای کسب اطلاعات بیشتر، همچنین دریافت برنامه حرکت قطارها، بهای بلیت و... می‌توانند به صورت شبانه‌روزی از سراسر کشور با سامانه ارتباط با مشتریان رجا از طریق شماره تلفن ۱۵۳۹ تماس حاصل کرده یا به پایگاه اینترنتی این شرکت مراجعه کنند.

خبر مرتبط
متقاضیان بلیت قطارهای مسافری مهر ماه بخوانند/ آغاز فروش از فردا

فروش بلیت قطارهای مسافری برای مهر ماه ۱۴۰۳، از فردا (دوشنبه، ۲۶ شهریور) آغاز می‌شود.

براساس این گزارش بررسی های صورت گرفته حاکی از آن است که با وجود آنکه در مهر ماه شاهد پیک جابه جایی مسافر نیستیم و تعطیلاتی در مهر ماه نیست اما پیش فروش بلیت قطار در مسیر مشهد برای مسافران وجود ندارد و طبق بررسی های صورت گرفته تا چندین روز ابتدای مهر ماه هیچ بلیتی در مسیر مشهد موجود نیست.

به گفته بسیاری از مسافران باوجود آنکه پیش فروش حضوری هم آغاز شده اما هیچ بلیتی نیست و همین امر خود باعث ابراز ناراحتی بسیاری از آنها شده است چراکه اکثر آنها اعلام کرده اند که سفر به مشهد را برای مهر ماه انتخاب کرده اند تا راحت تر بلیت پیدا کنند اما متاسفاته در این ماه هم تعداد بلیت های عرضه شده بسیار کمتر بوده است.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.