صالحی حکم داد/ انتصاب تازه در وزارت ارشاد

سیدعباس صالحی در حکم انتصاب محمدمهدی احمدی به‌عنوان مشاور عالی وزیر و مدیرکل حوزه وزارتی این وزارتخانه بر برنامه‌ریزی و هماهنگی بهینه برای بهره‌مندی حداکثری از ظرفیت مشاوران وزیر و اتخاذ تدابیر لازم (با تاکید بر استفاده از سکوها و فناوری‌های نوین) برای پیگیری ابلاغیه‌ها، مکاتبات و ارجاعات به مدیران و سازمان‌های تحت پوشش و مرتبط، اتخاذ تدابیر لازم (با تاکید بر استفاده از سکوها و فناوری‌های نوین) برای پیگیری ابلاغیه‌ها، مکاتبات و ارجاعات به مدیران و سازمان‌های تحت پوشش و مرتبط و تدارک نشست‌ها و جلسات همکاری و هم‌افزایی با حوزه‌های وزارتی و حوزه‌های ریاست خانواده وزارت متبوع و نیز سایر وزارتخانه‌ها و سازمان‌های همکار تاکید کرده است.

محمدمهدی احمدی در کارنامه مدیریتی و اجرایی خود سابقه مدیرکلی فرهنگ و ارشاد اسلامی سه استان قم، کهگیلویه و بویراحمد و مرکزی را دارد.

خبر مرتبط
پشت پرده انتصابات جنجالی که سعید محمد افشا کرد/ مهره محوری ستاد جلیلی چگونه در دولت سیزدهم سمت گرفت

رحمت الله بیگدلی، فعال سیاسی اصلاح طلب با انتشار متنی در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی اکس، ضمن اشاره به دیدار خود با سعید محمد، رئیس سابق مناطق آزاد ادعا مطرح کرد.

همچنین مدیرکل امور استان‌های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و مشاور و مدیرکل حوزه وزارتی این وزارتخانه نیز در کارنامه کاری و مدیریتی احمدی به چشم می‌خورد.

احمدی همچنین به‌عنوان رایزن فرهنگی در کشورهای قطر و اسپانیا نیز بوده است.

صالحی همچنین از خدمات مهدی نورعلیشاهی مدیرکل پیشین حوزه وزارتی این وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تشکر کرد.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.