رییس شورای شهر قشم درگذشت

حاج حبیب بازماندگان قشمی رییس شورای اسلامی شهر قشم، جانباز و رزمنده هشت سال دفاع مقدس عصر شنبه به علت بیماری دار فانی را وداع گفت.

شهردار قشم ضمن تسلیت درگذشت رییس شورای اسلامی شهر قشم افزود: حاج حبیب بازماندگان قشمی به علت سکته مغزی و همچنین عوارض ناشی از جنگ تحمیلی عصر امروز در بیمارستان شهید محمدی بندرعباس جان به جان آفرین تسلیم کرد.

میرداد میردادی گفت: وی از جانبازان‌ و آزادگان دوران دفاع مقدس بود که پس از سال ها تلاش و خدمت در حوزه های مختلف و تحمل دردهای ناشی از جراحت دوران جنگ تحمیلی و فشار کاری مضاعف برای آبادانی شهر قشم دار فانی را وداع گفت.

وی اعلام کرد: مراسم تشییع و خاکسپاری این فقید سعید فردا یکشنبه ۲۵ شهریورماه از ساعت ۱۵:۳۰، با حرکت از مسجد علی بن ابیطالب (ع) منبر بالای شهر قشم به سمت آستان مقدس امامزاده سید مظفر(ع) این شهر برگزار می شود.

شهردار قشم بیان کرد: خبر درگذشت نابهنگام حاج حبیب بازماندگان قشمی (رحمت الله علیه) مردی بزرگ، وطن دوست، جانباز سرافراز، مردم دوست و لایق بسیار جانکاه است و بدون شک همه قشموندان و دوستداران این مرد بزرگ را آزرده خاطر کرده است چرا که وی در دفاع از مردم و وطن هیچ‌گاه کوتاهی نکرد و همه عمر را صرف خدمت به مردم و دفاع از آرمان‌های انقلاب کرد.

وی اظهار کرد: بی تردید تلاش های بی وقفه آن مرحوم در کسوت های مختلف و ادوار های مختلف شورا، در اذهان عموم مردم جزیره قشم سرزمین آب و آفتاب ماندگار خواهد بود.

شورای اسلامی شهر قشم پنج عضو دارد.

شهرستان قشم شامل جزیره‌های قشم، هنگام و لارک با ۱۵۰ هزار نفر جمعیت از تنگه هرمز به موازات سواحل استان هرمزگان به طول ۱۵۰ کیلومتر و عرض میانگین ۱۱ کیلومتر در آب‌های خلیج فارس گسترده شده است.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.