امام جمعه این شهر خداحافظی کرد

 نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان گفت:هر شروعی یک پایان دارد بنده نیز باید از محضر شما مردم غیور زنجان خداحافظی کنم و این وظیفه را به فردی دیگر تحویل دهم و به دستور ولی امر مسلمین فردی دیگر معرفی خواهد شد.

وی ضمن تبریک آغاز امامت امام زمان (عج) با اشاره به اینکه امامان میراث‌دار اندیشه و فرهنگ ۱۲۴ هزار پیامبر هستند، گفت: تمام پیامبران نیز وعده دادند که پایان تاریخ خوش و شیرین خواهد بود.

خطیب نماز جمعه زنجان ادامه داد: مسلمانان جهان منتظر ظهور حضرت ولی عصر (عج) هستند و وعده داده شده است که با ظهور ایشان جهان پر از عدل و عدالت می‌شود و امامان و پیامبران استمرار بخشندگان خط، فکر و اندیشه تمام پیامبران هستند.

خبر مرتبط
امام جمعه تهران: آبروی هم را نبریم و برای هم پرونده درست نکنیم

خطیب نماز جمعه تهران گفت: امت وقتی امت است که مسیر و مقصد و امام و راهنما و وحدت واحد دارند؛ همه از اختلاف ضرر می کنند و نزاع کار عقل نیست و کار شیطان و نفس اماره است لذا اتحاد بسیار اهمیت دارد.

حجت الاسلام خاتمی با بیان اینکه ۲۵ شهریور یکی از روزهای سیاه و تاریک در تقویم کشورمان است افزود: رژیم صهیونیستی جنایت انجام داده و مردم بی‌گناه را قتل عام کرده است.

وی اظهار داشت همه کشورها به غیر از ایران توان نفس کشیدن را ندارد و از این کشور جنایتکار ترس و واهمه دارند، حتی حقوق بشر نیز نمی‌تواند کاری کند.

خاتمی اشاره کرد: در سال ۱۹۹۷ میلادی در کشور اردن، در اردوگاه فلسطین نیز کشتار وحشتناکی انجام دادند و به جمعه سیاه نامیده شد.

وی اظهار کرد: دشمنان به دنبال بهانه هستند و در این میان مسلمانان جهان باید وحدت و یکپارچگی داشته باشند و اجازه هیچ تجاوزی را ندهند.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.