سردار شریف: اضمحلال اسرائیل را با چشم باز می‌بینیم

سردار رمضان شریف در مراسم اجلاسیه شهید پروران، ویژه تکریم مادران و پدران شهدا که در حسینیه عاشقان ثارالله برگزار شد ضمن تسلیت شهادت امام حسن عسکری (ع) با تأکید بر اینکه راه شهیدان ادامه دارد، اظهارداشت: پای ما هرگز در تداوم راه شهدا نخواهد لرزید، این روند یک روند جاری است و محصول ۴۵ سال مقاومت، سربلندی، آزادی و شرف را در این سرزمین می‌بینیم و شاهد هستیم که دشمنان نمی‌توانند کاری از پیش ببرند و از جریان منافقین خبری نیست.

مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران بیان کرد: از افتخارات ملت ایران این است که در برابر فشارها، تحریم‌ها، توطئه‌ها و هر نوع خرابکاری که دشمن می‌توانست انجام دهد ایستادگی کرد و پای آرمان‌های انقلاب اسلامی ایستاد.

وی ادامه داد: انقلاب اسلامی رو به پیشرفت است، دشمنان و رژیم صهیونیستی که از هیچ ظلم و جنایتی فروگذاری نکرده است، امروز گرفتار شده و اضمحلال صهیونیست‌ها را با چشم باز می‌بینیم. این رژیم منحوس که پرده‌های حیا را دریده و زنان و کودکان را شهید کرده، مساجد، کلیسا، مدرسه و بیمارستان را بمباران می‌کند و در واقع غزه را شخم زده است، اما حریف مردم فلسطین و غزه نمی‌شود، چون مردم غزه از استقامت و ایثار شهدای ایران الهام گرفته است.

خبر مرتبط
اسرائیل مانع ورود بورل به این منطقه شد

منابع آگاه از مخالفت مقامات رژیم صهیونیستی با ورود مسئول بلندپایه اتحادیه اروپا به اراضی اشغالی خبر دادند.

شریف ادامه داد: خانواده شهدا نشان دادند رهروان واقعی ائمه اطهار هستند و برای تداوم راه نورانی امام راحل که راه عصمت و طهارت است از بزرگترین داشته خود که فرزندانشان بود، گذشتند.

وی با تأکید بر اینکه ملت ایران به شهدا و خانواده شهدا افتخار می‌کنند، پدران و مادران شهیدان را مخاطب قرار داد و گفت: شهدا اجازه ندادند پیروان اهل بیت (ع) و مردم ایران تحقیر شوند و نیرو‌های پاسدار افتخار می‌کنند که لباس فرزندان شما را به تن کرده‌اند و لحظه‌ای را برای توانمندی کشور و تداوم راه شهدا را از دست نخواهند داد و لحظه‌ای غفلت نخواهند کرد.

شریف با اشاره به اینکه پدران و مادران شهدا الگوی الهام بخشی برای آیندگان و آزادگان جهان هستند، تصریح کرد: ۱۵ هزار شهید عدد کوچکی نیست. امروز همه جهان اعتراف دارند که علی‌رغم تمام محاسبات خود از فرزندان ایران شکست خورده‌اند.

‌رئیس مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس باز شدن راه کربلا را محصول خون شهیدان و مدیون فرزندانی دانست که شهید پروران تربیت کرده‌اند و گفت: رزمندگان، جانبازان، آزادگان، شهیدان امنیت، شهیدان مدافع حرم و شهدای علم و فناوری هر کدام فصلی متفاوت دارند و همگی فرزندان ایران بودند.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.