خبر مهم فرمانده نیروی زمینی درباره طرح انسداد دیوارهای مرزهای شرقی

امیر سرتیپ کیومرث حیدری ظهر چهارشنبه در حاشیه سفر به مرزهای مشترک ایران و افغانستان اظهار کرد: مراحل مختلف عملیات این طرح ملی بر اساس تجهیزات، امکانات و فنآوری های روز کشورمان در این خطه مرزی کشور انجام می‌شود.

فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران بیان کرد: کار عملیاتی انسداد دیوار در مرزهای مشترک استان خراسان رضوی با افغانستان پیشرفت فیزیکی خوبی داشته است و امیدواریم در مدت زمان پیش بینی شده به پایان برسد و مورد بهره برداری قرار گیرد.

خبر مرتبط
امیر حیدری: نیروی زمینی ارتش در ارائه پاسخ‌های همه‌جانبه به تهدیدات علیه کشور، کوشش و مجاهدت توقف‌ناپذیر دارد

امیر سرتیپ حیدری با اشاره به تحولات منطقه و جهان، تأکید کرد: تهدیدات جدید، نیازمند پاسخ‌های جدید هستند.

وی با اشاره به اینکه این طرح راهبردی کشور نقش بسزایی در تأمین امنیت پایدار جای جای مرزهای ایران دارد، ادامه داد: بخش زیادی از این طرح در قسمت‌های مختلف به ثمر نشسته است که این جای تقدیر از گروه‌های مهندسی فعال در آن دارد.

حیدری با بیان اینکه شرایط سخت آب و هوایی منطقه دوغارون نتوانسته مانع فعالیت و انجام کار نیروهای مهندسی در این پروژه شود، گفت: انسداد دیوار مرزهای ایران و افغانستان در شرق کشور با محوریت گروه مهندسی ۴۴۴ نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران و چند گروه دیگر انجام می‌شود.

فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران با تاکید براینکه ۱۰۰ درصد مرزهای ایران اسلامی با امکانات، تجهیزات الکترونیکی، اپتیکی رصد و پایش می‌شوند، بیان کرد: با استفاده از توان علمی نخبه‌های نیروی زمینی ارتش توانسته ایم مرزهای ایران را با امکانات و تجهیزات ساخت کشورمان رصد و پایش کنیم و در این حوزه موفق عمل کرده ایم.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.