توقف 28 روزه درهم پشت مرز مقاومت؛ نوسان قیمت دلار محدود شد

به گزارش اقتصادنیوز، بازار ارز در حالی امروز به استقبال معاملات می‌رود که طی روز گذشته تحرکات محدودی را تجربه کرد و همچنان پشت مرزهای مقاومتی کلیدی متوقف ماند. بسیاری از معامله‌گران به اخبار مهم اقتصادی نظیر «سخنان عبدالناصر همتی درباره ارز نیما» و «انتصاب حجت الله صیدی به ریاست سازمان بورس» چشم دوخته‌اند؛ اخباری که می‌تواند در روزهای آینده روند قیمتی دلار هرات، دلار تهران، درهم امارات و تتر را تحت تأثیر قرار دهد.

قیمت دلار در بازار هرات هم از اخبار یاد شده بی نصیب نماند و در روز سه‌شنبه با گپ مثبت ۵۰ تومانی در ۵۹ هزار و ۵۰۰ تومان بازگشایی کرد و در نیمه اول معاملات تا محدوده ۵۹ هزار و ۳۷۰ تومان کاهش یافت. این اسکناس آمریکایی سپس با افزایش تقاضا به سطح ۵۹ هزار تومان بازگشت. براساس پیگیری خبرنگار اقتصادنیوز از تحلیلگران، اگر دلار هرات از سطح ۵۹ هزار و ۳۲۰ تومان عبور کند، هدف بعدی آن ۵۹ هزار و ۸۰۰ تومان خواهد بود. این محدوده مقاومتی در ۲۰ روز گذشته مانع از ادامه صعود قیمت شده است و بازار به شدت تحت تأثیر آن قرار دارد.

مشروح این گزارش را در اقتصادنیوز با تیتر «قیمت دلار از تتر گذشت؛ پالس فروش بیت‌کوین به بازار ارز/ نوسان دلار محدود شد/ پیش‌بینی قیمت دلار امروز 31 شهریور 1403»‌ بخوانید.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.