پیشنهاد مرگبار بن‌گویر درباره غزه

ایتمار بن‌گویر درباره کشته شدن ۶ اسیر رژیم صهیونیستی در غزه گفت که باید جلوی ورود کلیه کمک‌های بشردوستانه به غزه گرفته شود.

وی با بیان این ادعا که حماس اسیران ما را در شرایط نامناسبی نگاه داشت و آنها را خونسردانه به قتل رساند، افزود: پاسخ به این قتل آشکار است؛ توقف تمامی کمک‌های انسان‌دوستانه و کامیون‌های سوخت که به دست حماس می‌رسند و بقایش را امکان‌پذیر می‌کنند.

به گزارش ایرنا، جنگ مرگبار غزه دوازدهمین ماه خود را در حالی‌ سپری می‌کند که رژیم صهیونیستی و جنبش مقاومت حماس با میانجیگری قطر و مصر و با حضور آمریکا از چند ماه پیش، مذاکرات غیرمستقیم و پر افت‌ و خیزی را برای دستیابی به توافق آغاز کرده‌اند.

در حال حاضر یکی از مهمترین نکات مورد اختلاف، اصرار بنیامین نتانیاهو نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی بر اشغال محور فیلادلفیا در مرز غزه و مصر است و این درحالی است ‌که حماس بر عقب‌نشینی کامل نظامیان صهیونیست از این منطقه اصرار دارد.

سازمان رادیو و تلویزیون رژیم اشغالگر پیش تر اعلام کرده بود که دیوید بارنیا رئیس موساد به تازگی بر اصرار این رژیم بر ادامه اشغال محور فیلادلفیا طی مرحله اول از توافق تاکید و ادعا کرده است که عقب‌نشینی از این منطقه در مرحله دوم انجام می‌شود.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.