افت 5 میلیونی قیمت «شاهینG» در بازار

ارزیابی بازار نشان می‌دهد نوسان اندک بازار خودرو امروز بیش از همه به «دنا پلاس۶ دنده توربو» رسید و این خودرو بیشترین کاهش قیمت را تجربه کرد. تغییر قیمت در بازار داخلی‌‌ها و مونتاژی‌ها در حالی رقم خورد که امروز نرخ دلار در کنار بازارهای موازی شکل ثابت داشت، روندی که تاثیر چندانی روی بازار خودروهای داخلی و مونتاژی نداشت و ثبات بیش از همه در بازار حاکم بود.

فعالان بازار خودرو معتقدند الاکلنگ قیمتی در بازار خودرو به دلیل نبود ثبات در بازار رقم خورده و به همین دلیل بازار با کوچکترین خبری شکل نوسانی به خود می گیرد.

«دنا پلاس6 دنده توربو» امروز با کاهش 9 میلیونی در بازار  888 میلیون تومانی شد. از سوی دیگر،«تارا V2 اتومات» هم در بازار کاهش 5 میلیونی داشت.
قیمت محصولات ایران خودرو

گزارش سایت کارنامه و باما نشان می‌دهد در میان محصولات ایران خودرو امروز قیمت خودروهای «دنا پلاس۶ دنده توربو»، «پژوi  ۲۰۷اتوماتیک TU۵P»، «هایما S۷پلاس»، «تارا اتوماتV۲»، «پژو پارس LX» مدل ۱۴۰۲ و «رانا پلاس» مورد ارزیابی قرار گرفت.

براساس گزارش خبرنگار اقتصادنیوز، «دنا پلاس۶ دنده توربو» در بازار امروز ۸۸۸ میلیون تومان قیمت خورد با کاهش ۹ میلیون تومانی تغییر کانال داد. بررسی بازار همچنین نشان می‌دهد «پژو ۲۰۷ اتوماتیک TU۵P» هم در بازار ۸۵۴ میلیون تومان قیمت خورد و کاهشی ۲ میلیونی داشت. به گزارش اقتصادنیوز، امروز «هایما S۷پلاس» هم یک میلیارد و ۵۹۵ میلیون تومانی ماند. ارزیابی‌ها همچنین نشان می دهد امروز «تارا V۲ اتومات» هم در بازار ۸۸۵ میلیون تومانی قیمت خورد و کاهش ۵ میلیون تومانی داشت. اما «رانا پلاس» هم در بازار ۶۲۴ میلیون تومان قیمت خورد و تغییر قیمت نداشت و  «پژو پارسLX» مدل ۱۴۰۲ هم در بازار ۸۵۰ میلیون تومان قیمت خورد و تغییر قیمت نداشت.

مشروح این گزارش را در اقتصادنیوز با تیتر «الاکلنگ قیمت‌ها در بازار خودرو/ دنا رکورددار کاهش قیمت شد+ جدول» بخوانید. 

 

 

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.