حمله حزب‌الله لبنان به این پایگاه اسرائیل با پهپاد انتحاری

مقاومت لبنان اعلام کرد در راستای حمایت از مردم و مقاومت در غزه صبح امروز تجهیزات جاسوسی در پایگاه المالکیه را با پهپاد انتحاری هدف قرار داد که منجر به انهدام این تجهیزات شد.

طبق گزارش المیادین، مقاومت لبنان همچنین اعلام کرد تجهیزات جاسوسی در پایگاه رویسات العلم در منطقه اشغالی کفرشوبا را با سلاح مناسب هدف قرار داد که منجر به انهدام این تجهیزات شد.

حزب‌الله لبنان همچنین اعلام کرد در حمایت از غزه و پاسخ به تجاوزات رژیم صهیونیستی به روستاهای جنوب لبنان به‌ویژه جنایت شهرک فرون، امروز حمله هوایی را با چندین پهپاد انتحاری به پایگاه دریایی رأس الناقوره انجام داد و محل استقرار افسران و سربازان این رژیم را هدف قرار داد.

حزب‌الله لبنان صبح امروز همچنین در حمایت از غزه و در پاسخ به حمله رژیم صهیونیستی که پرسنل پزشکی را در شهرک «فرون» هدف قرار داد و منجر به شهادت اعضای دفاع مدنی و زخمی شدن سایرین شد، «کریات شمونه» و «شامیر» را با موشک هدف قرار داد.

از زمان آغاز جنگ غزه مرزهای لبنان و اراضی اشغالی نیز شاهد تبادل آتش میان حزب‌الله لبنان و ارتش رژیم صهیونیستی است. حزب‌الله لبنان بر توقف جنگ غزه به‌عنوان شرط خود برای توقف حملاتش علیه رژیم صهیونیستی تاکید کرده است.

به گزارش رسانه‌های عبری ده‌ها شهرک در شمال اراضی اشغالی به دلیل حملات حزب‌الله تخلیه شده و این مناطق شبیه شهر ارواح شده است. ساکنان شهرک‌های شمالی می‌گویند کابینه بنیامین نتانیاهو آن‌ها را به حال خودشان رها کرده است و فکری برای حل بحران مناطق شمالی نمی‌کند.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.