حال رضا رویگری وخیم شد؟

خبرسازی درباره «رضا رویگری» به انواع و اقسامِ مختلف ادامه دارد. روزی با ماجرای کهریزک، روزی با تراول‌پاشیِ معروف تا ویدئوهای گه‌گاهی که مردم عادی می‌گرفتند و یا او را مقابل دوربین رسانه‌ها و یا صفحات زرد فضای‌مجازی می‌دیدیم؛  مخصوصاً ویدئویی که هفته‌های گذشته منتشر شد و بار دیگر مخاطبان علاقه‌مند نقش‌های ماندگار رضا رویگری را متأثر کرد.

اما درباره خبر سکته مجدد رضا رویگری این نکته دوباره تکرار شد؛ خبر واضح و مبرهن است: «بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون اخیراً سکته مجددی داشته و تحت نظارت پزشکان است.» چرا که پس از انتشار این خبر هم حاشیه‌سازان و شایعه‌پراکنان به میدان آمدند تا دوباره از آبِ گل‌آلود برای خودشان ماهی بگیرند. 

انجمن بازیگران خانه سینما از پیگیری وضعیت درمانی این بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون خبر می‌دهد اما خبرسازان وضعیت وخیم و بیهوشی رضا رویگری را رسانه‌ای می‌کنند تا دوباره با ساختِ این دوگانه‌های جعلی برای خودشان عضوِ جدید یا همان فالوورِ معروف بگیرند. 

پیگیری‌ها از انجمن بازیگران خانه سینما نشان می‌دهد حال رضا رویگری رو به بهبود است و در یک مرکز بهداشتی و درمانی پیگیری می‌شود. او هوشیاری دارد و وخامتی هم در کار نیست. 

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.