واژگونی خونین ۲۰۶ و پژو پارس 13 مصدوم و کشته برجای گذاشت

زهره صالح نساج افزود: واژگونی پژو پارس ساعت ۱۳ در ۱۰ کیلومتری جاده میامی به شاهرود هفت مصدوم و یک فوتی برجای گذاشت.

وی با اشاره به اینکه آمبولانس‌اورژانس پایگاه فراش آباد، بالگرد و کارشناسان اعزامی در لحظات نخستین پس از تماس با مرکز، در محل حادثه برای امدادرسانی و ارائه خدمات پیش بیمارستانی حاضر شدند، ابراز کرد: عوامل پایگاه هلال احمر نیز در محل حضور یافتند.

خبر مرتبط
عامل اصلی تصادفات در مرزها در ایام اربعین

جانشین پلیس راهنمایی و رانندگی کل کشور گفت: همکاران ما در راستای امنیت جاده‌ها اقدام و با همکاری مردم شاهد کاهش ۳۰ درصدی جان‌باختگان تصادفات در مرزها در مسیر تردد زائران در مرزها بوده‌ایم.

صالح نساج با اشاره به اینکه خانم ۲۴ ساله در این حادثه جان باخت، ادامه داد: پنج مصدوم واژگونی این خودرو با بالگرد و ۲ مصدوم دیگر با آمبولانس به بیمارستان امام حسین(ع) شاهرود انتقال یافتند.

رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی شاهرود ادامه داد: واژگونی سواری پژو ۲۰۶ در ساعت ۱۱ امروز که در ۱۰ کیلومتری شاهرود از سمت دامغان رخ داد، یک فوتی و چهار مصدوم برجای گذاشت.

وی با اشاره به اینکه مصدومان حادثه توسط اورژانس پایگاه ولایت و امام علی(ع) به بیمارستان امام حسین(ع) انتقال یافتند، افزود: یکی از مصدومان که حالی وخیم داشت، به بیمارستان خاتم الانبیا(ص) شاهرود به دلیل نزدیکی به محل حادثه، انتقال داده شد.

به گزارش ایرنا، مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی شاهرود با ۱۷۴ کارشناس در ۱۶ پایگاه جاده‌ای، چهار پایگاه شهری، ۲ موتورلانس، پایگاه اورژانس هوایی با یک فروند بالگرد و ۳۰ دستگاه آمبولانس به هموطنان خدمات‌رسانی می‌کند.

همچنین یک دستگاه اتوبوس آمبولانس هم با ۱۳ تخت و تجهیزات مناسب برای پوشش حوادث احتمالی پر تلفات و خدمات‌دهی به بیماران سرپایی در این مرکز آماده است.

براساس آمار، سالانه بیش از ۱۵ میلیون مسافر در مسیر اصلی محور تهران- مشهد و برعکس از استان سمنان تردد می‌کنند.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.