مالکان این خودروها هشدار گرفتند

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان همدان گفت: پلیس راهنمایی و رانندگی برای مالکان ۵۰۰ موتورسیکلت و ۱۰۰ دستگاه خودروی متخلف در یک هفته گذشته پیامک هشدار ارسال کرده است.

سرهنگ ابراهیم فارسی افزود: این پیامک برای رانندگانی که اقدام به انجام تخلفات حادثه ساز، تغییر در ارکان خودرو و ایجاد صدا ناهنجار کرده اند، ارسال شده است.

وی اضافه کرد: در این پیامک مالک خودرو به عنوان راننده پرخطر معرفی شده و نسبت به ضرورت رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی به منظور پیشگیری از بروز حادثه و خودداری از تکرار تخلف به او هشدار داده شده است.

خبر مرتبط
قیمت‌ها در بازار خودرو روند صعودی به خود گرفت + جدول

بررسی بازار خودرو نشان می‌دهد که طی هفته جاری، نرخ‌ها روند صعودی به خود گرفتند و قیمت خودرو هرچند جزئی اما با افزایش مواجه شد.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان همدان اظهار کرد: برخی از رانندگان اقدام به لایی کشیدن و تغییر در اگزوز و ایجاد صدای ناهنجار به ویژه شب هنگام می کنند که پلاک این وسایل نقلیه متخلف توسط گشت های نامحسوس ثبت و برای مالک خودرو پیامک هشدار ارسال می شود.

سرهنگ فارسی عمده تخلفات موتورسواران را حرکت خلاف جهت خودروها، حرکت در پیاده رو و لایی کشیدن و تک چرخ عنوان و بیان کرد: برای این طیف از موتورسواران هم پیامک هشدار ارسال شده است.

وی تاکید کرد: به طور حتم در صورت تکرار تخلف حادثه ساز و انجام حرکات مخاطره آمیز، علاوه بر توقیف وسیله نقلیه، مالک خودرو به مرجع قضایی معرفی می شود.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان همدان ادامه داد: برخی از مالکان خودرو از تغییر در ارکان وسیله از جمله اگزوز خبر دار نیستند و فرزند آنها بدون اطلاع این اقدام را کرده است.

سرهنگ فارسی توضیح داد: فرزند مالک خودرو اقدام به تغییر در سیستم اگزوز کرده اما با فشار دادن یک دکمه صدای اگزوز به حالت اولیه بازمی گردد بنابراین مالک خودرو از این موضوع بی خبر می ماند.

وی افزود: هر چند این کار برای گمراه کردن مالک خودرو و پلیس صورت می گیرد اما عوامل پلیس راهور به راحتی متوجه این موضوع شده و نسبت به برخورد با راننده متخلف اقدام می کنند.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.