سفر هیئت مذاکره کننده اسرائیل به دوحه

هیئت مذاکره کننده رژیم صهیونیستی فردا عازم دوحه می‌شود تا روند مذاکرات برای دستیابی احتمالی به توافق مبادله اسرا را پیش ببرد.

پایگاه عبری زبان وای نت هم در این رابطه نوشت این گروه در سطح کارشناسان بوده و بعد از بازگشت از مذاکرات قاهره و دریافت دستور العمل‌های مربوط عازم دوحه می‌شود.

این رسانه به نقل از منابع آگاه تاکید کرد، انتظار می‌رود این هیئت تلاش‌هایی را به همراه میانجی‌ها برای کاهش شکاف در مذاکرات و مسایل باقی مانده در کلیات توافق مربوط به مبادله اسرا انجام دهند.

خبر مرتبط
بی‌آبرویی جهانی برای بن‌گویر/ واکنش تند سازمان ملل به هتک حرمت مسجد الاقصی از سوی وزیر تندروی اسرائیل

سازمان ملل متحد روز دوشنبه اظهارات اخیر ایتامار بن گویر، وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی درباره ساخت کنیسه در داخل مسجد الاقصی در قدس شرقی اشغالی را محکوم کرد و گفت: این سخنان "تنش ها" را بیشتر می کند.

این هیئت با نمایندگان مصر، قطر و ایالات متحده دیدار خواهند کرد و این میانجی‌ها هم نظرات آنها را به حماس منتقل و نقطه نظرات حماس را به آنها انتقال خواهند داد.

این خبر در حالی منتشر می‌شود که برخی از مسئولین اسرائیلی که در این مذاکرات حضور دارند به رسانه‌های عبری زبان خبر دادند، حتی اگر در مورد اختلافات فعلی هم بتوان به توافق رسید، اطمینان دارند، نتانیاهو باز هم اشکالات جدیدی را وارد مذاکرات کرده و مانع از رسیدن به توافق خواهد شد.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.