روشن مشاور وزیر علوم شد

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با صدور حکمی «محمد روشن» را به عنوان مشاور خود منصوب کرد.

در حکم انتصاب حسین سیمایی، خطاب به محمد روشن آمده است؛ نظر به مراتب تعهد تخصص و تجارب ارزشمند جنابعالی به موجب این حکم به عنوان «مشاور وزیر علوم، تحقیقات و فناوری» منصوب می‌شوید. شایسته است نسبت به تمشیت امور برای دستیابی بهینه اهداف عالی نظام، سیاست‌ها و اجرای برنامه‌های این وزارت در زمینه راهبری دانشگاه‌ها موسسات آموزش عالی پژوهشی و فناوری اهتمام ورزید.

«امید است که با استعانت از خداوند متعال و عنایت به اسناد بالادستی و همچنین، مشی و گفتمان دولت وفاق ملی همسو با برنامه ارائه شده به مجلس شورای اسلامی و توجه به مسئولیت اجتماعی دانشگاه و بهره‌گیری از تمامی ظرفیت‌های جامعه دانشگاهی در انجام وظایف محوله خود موفق باشید».

محمد روشن عضو هیات علمی پژوهشکده خانواده دانشگاه شهید بهشتی با مرتبه دانشیار است و از سوابق اجرایی وی می‌توان به معاون حقوقی و امور مجلس وزارت علوم طی سال‌های ۱۳۹۴ تا ۱۳۹۶، معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه شهید بهشتی، رئیس شورای دانشگاه، رئیس پژوهشکده خانواده این دانشگاه، ریاست موسسه آموزش عالی سوره، مشاور در نظارت و ارزیابی تولیت مدرسه عالی در دانشگاه شهید مطهری اشاره کرد.

به گزارش ایرنا حسین سیمایی صراف چهارشنبه گذشته (۳۱ شهریور) با کسب ۲۲۱ رای از ۲۸۸ رای نمایندگان مجلس شورای اسلامی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری دولت چهاردهم شد.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.