نسخه کامالا هریس برای ترامپ/ رقیب سرسخت از میدان به در شد؟

به گزارش اقتصادنیوز، هرچه به زمان برگزاری انتخابات ریاست جمهوری در آمریکا نزدیک‌تر می‌شویم، بررسی کمپین‌های انتخاباتی و رفتار کمپین‌ها نزد رسانه‌های دنیا پررنگ‌تر می‌شود. این روزها در ایالات متحده آمریکا با کناره‌گیری جو بایدن از رقابت‌ها، شاهد هستیم که کامالا هریس به عنوان رقیب دونالد ترامپ وارد کارزار انتخاباتی شده است.

هریس که با نطق خوب و تاریخی خود در کنوانسیون ملی حزب دمکرات توانست تاحد زیادی عقب‌ماندگی‌های حزب را جبران کند، در نظرسنجی‌ها نیز از نامزد حزب جمهوریخواه پیشی گرفته است. اما آیا این موقعیت برای دمکرات‌ها ماندگار خواهد بود؟ نادر انتصار، استاد دانشگاه آلابامای جنوبی درباره وضعیت کمپین‌های ترامپ و هریس به اقتصادنیوز گفت: «در مقطع کنونی که چند ماه تا برگزاری انتخابات ریاست جمهوری آمریکا زمان باقی مانده است، تیم خانم کامالا هریس و معاون او آقای تیم والتز بهتر از دونالد ترامپ بازی کرده‌اند؛ زیرا ترامپ خود را آماده کرده بود که در مقابل جو بایدن مبارزه کند اما وقتی بایدن از رقابت‌ها کنار کشید، یک مقدار سردرگمی در نحوه رفتار ترامپ ایجاد شده است.»

وی ادامه داد: «اگر به سخنرانی‌های مختلف ترامپ توجه کنیم، او همچون سابق به نظر نمی‌آید و تاحدودی گیج است. تیم او نیز هنوز نتوانسته رفتار انتخاباتی خود را با تغییر در تیم حزب دموکرات تطبیق دهد.»

به گفته این کارشناس، همچنین «برخی از اعضای تیم ترامپ یا کنار کشیده‌اند یا سکوت در پیش گرفته‌اند...

مشروح این گزارش را در اقتصادنیوز با تیتر «ترامپ در شوک!/ تاکتیک زیرکانه کامالا هریس برای پیشتازی» بخوانید.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.