آغاز ثبت‌نام پذیرفته‌شدگان مقطع دکتری تخصصی دانشگاه آزاد+ جزئیات

ثبت‌نام پذیرفته‌شدگان مقطع دکتری تخصصی دانشگاه آزاد آغاز شد. متقاضیان برای ثبت‌نام از طریق سامانه https://paziresh.iau.ir اقدام کنند.

پس از اعلام نتایج نهایی دکتری دانشگاه آزاد ۱۴۰۳، مرکز سنجش و پذیرش این دانشگاه اطلاعیه راهنمای ثبت‌نام پذیرفته‌شدگان دکتری دانشگاه آزاد را منتشر می‌کند و متقاضیان باید قبل از هر گونه اقدامی، این اطلاعیه را به طور کامل مطالعه کنند. اطلاعیه پذیرفته‌شدگان ثبت‌نام بدون آزمون و واحدهای بین‌الملل دانشگاه آزاد نیز به طور جداگانه اعلام می‌شود.

در اطلاعیه فوق موارد مهمی از جمله مهلت ثبت‌نام پذیرفته‌شدگان دکتری دانشگاه آزاد و لیست مدارکی که باید به صورت پستی برای واحد دانشگاهی ارسال شوند اطلاع رسانی شده و هزینه ثبت‌نام در سیستم آموزشیار و نکات مهم پیرامون پرداخت شهریه دکتری دانشگاه آزاد توضیح داده شده است.

تحصیل در دانشگاه آزاد همانند تحصیل در دانشگاه‌های شهریه‌پرداز با پرداخت شهریه امکان‌پذیر است و علاوه بر شهریه، پذیرفته‌شدگان باید هزینه خدمات آموزشی و حق بیمه دانشجویی دوره دکتری تخصصی را نیز در سامانه آموزشیار پرداخت کنند.

پذیرفته شدگان در مقطع دکتری دانشگاه آزاد باید شهریه این دانشگاه که از دو بخش شهریه ثابت و متغیر تشکیل شده را پرداخت کنند.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.