فوری/ حزب‌الله اولین تصاویر مرحله اول حمله به اسرائیل را منتشر کرد+ فیلم

رسانه جنگ مقاومت اسلامی لبنان ویدئویی را در این باره منتشر کرد که در آن تصاویر هوایی از پایگاه‌ها و مواضع هدف قرار گرفته شده در عملیات امروز و جزئیات این مواضع ثبت شده است.

مواضع اشاره شده در این ویدئو پایگاه «میرون»، پایگاه «ناوی زیو»، پایگاه «زعتون»، پایگاه «الزاعوره»، پایگاه «السهل»، پادگان «کیلع» در جولان اشغالی سوریه، پادگان «یو اف» در جولان اشغالی سوریه، پایگاه «نفح» در جولان اشغالی سوریه، پایگاه «یردن» در جولان اشغالی سوریه، پایگاه «عین زی تیم» و پادگان «راموت نفتالی» هستند.

 

این ویدئو پس از آن منتشر شد که حزب‌الله لبنان صبح امروز اعلام کرد که مرحله نخست پاسخ به ترور «فواد شکر» فرمانده جهادی خود را به پایان رساند.

خبر مرتبط
قاهره بیانیه داد/ نگرانی از تشدید تنش در لبنان

وزارت خارجه مصر ضمن ابراز نگرانی شدید از تشدید تنش در جبهه لبنان، هماهنگی اقدامات بین‌المللی برای کاهش تنش در منطقه و تلاش برای برقراری آرامش و مهار تنش را خواستار شد.

در این مرحله از پاسخ، حزب‌الله ۱۱ پایگاه و موضع نظامی رژیم صهیونیستی را هدف قرار داد.

یک منبع در حزب‌الله اعلام کرد: ارتش اسرائیل موفق به رهگیری پهپادهای تهاجمی ما نشد و ما با پرتاب تعداد زیادی موشک موفق شدیم ارتش اسرائیل را گمراه کنیم.

وی همچنین اعلام کرد: ما دو هدف اصلی را در شمال تل آویو هدف قرار دادیم که متعاقبا آنها را اعلام خواهیم کرد.

قرار است که «سید حسن نصرالله» دبیرکل حزب‌الله ساعت ۱۸ به وقت بیروت (۱۸:۳۰ به وقت تهران) درباره جزئیات این عملیات سخنرانی کند.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.