چند حادثه ترافیکی در این منطقه خوزستان ثبت شد+ تعداد مصدومان

افشین دریانبرد، اظهار داشت: در پی حوادث انحراف، واژگونی و تصادف سه دستگاه خودروی سواری و یک موتورسیکلت در ۱۲ ساعت گذشته در محورهای ارتباطی جنوب غرب خوزستان ۱۲ نفر مصدوم شدند.

وی افزود: از این تعداد شش نفر در حوادث ترافیکی محور ارتباطی آبادان به اهواز و شش نفر در محور قدمگاه  شادگان مصدوم شدند.

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی آبادان، گفت: در پی این حوادث ۱۲ کد آمبولانس از نزدیکترین پایگاه‌های ۱۱۵ جنوب غرب خوزستان به ماموریت اعزام شدند و تکنسین‌های اورژانس اقدامات درمانی مورد نیاز را برای مصدومان انجام دادند.

خبر مرتبط
رهبر انقلاب در جمع دانشجویان در اربعین ۱۴۰۳: مقابله با یزیدیان همیشه به معنای تفنگ به دست گرفتن نیست/ در دوران اینترنت و کوانتوم شیوه‌های دیگری را باید به کار گرفت

رهبر معظم انقلاب در مراسم اربعین حسینی که امروز (یکشنبه) با حضور هیئت‌های دانشجویی در حسینیه امام خمینی(ره) و در حضور ایشان برگزار شد، به ایراد سخن پرداختند.

دریانبرد بیان کرد: زائران اربعین هنگام بازگشت حداقل دو ساعت استراحت کنند و بعد در مسیر رانندگی کنند. زائرانی که با خودروهای شخصی خود برای شرکت در مراسم پیاده‌روی اربعین به مرزهای استان خوزستان مراجعه کرده‌اند، هنگام بازگشت و قبل از حرکت می‌توانند در مواکبی که در پایانه‌های مرزی مستقر است استراحت کافی داشته باشند و عجله نکنند.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.