فوری/ تصادف زائران اربعین دانشجویی در مسیر برگشت/ دستور ویژه صادر شد + جزئیات

 اسدالله عباسی شامگاه پنجشنبه در گفت‌وگو با رسانه‌ها با اشاره به وقوع حادثه برای اتوبوس زائرین بسیج دانشجویی گیلان در مسیر برگشت به گیلان اظهار کرد: در بامداد امروز یک اتوبوس از کاروان اربعین حسینی دانشجویان گیلانی که قصد بازگشت از مرز مهران به رشت را داشتند در ساعت حدود ۵:۴۷ دقیقه صبح در محور کوهین دچار حادثه شد.

وی با بیان اینکه به محض وقوع حادثه، تیم‌های امدادی به محل تصادف در محور قزوین _ رشت اعزام شدند، گفت: در همان ساعات اولیه دو تیم از سازمان بسیج دانشجویی استان به محوریت مسئول سازمان به محل حادثه اعزام و همزمان چندین تیم امدادی و چند اکیپ درمانی نیز جهت رسیدگی به آسیب دیدگان اعزام گردیدند.

خبر مرتبط
دستور مهم خانم وزیر به ستاد اربعین/ با جدیت پای کار باشید

وزیر راه و شهرسازی گفت: با توجه به اینکه موج بازگشت آغاز شده دستگاه‌های متولی و ستاد اربعین برای مدیریت و کنترل بازگشت زائران و رفع مشکلات احتمالی با جدیت پای کار باشند.

استاندار گیلان از دستور به دانشگاه علوم پزشکی، هلال‌احمر، اورژانس و سایر تیم‌های امدادی به منظور ارائه خدمات درمانی مناسب به آسیب دیدگان حادثه تصادف زائرین بسیج دانشجویی استان خبر داد و بیان کرد: در همان دقایق اولیه برخی از مصدومین به‌صورت سرپایی مداوا شده و دیگر مصدومین که جراحات بیشتری داشتند به بیمارستان‌های شهید رجایی، رازی قزوین و بقیه‌الله تهران انتقال داده شدند.

به گفته عباسی، در حال حاضر وضعیت مصدومین که تحت رسیدگی و درمان قرارگرفته رو به بهبودی بوده و انشاالله به زودی شاهد سلامتی کامل این عزیزان باشیم.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.