بی‌اعتمادی گسترده به مقامات سیاسی اسرائیل/ چند درصد به گفته‌های نتانیاهو باور ندارند؟

  بر اساس نتایج نظرسنجی مرکز مطالعات امنیت ملی دانشگاه تل آویو، ۵۶.۵ درصد از صهیونیست‌ها اعتمادی به اظهارات دانیل هاگاری ندارند. همچنین بر اساس نتایج این نظرسنجی، ۳۱ درصد از شرکت کنندگان در این نظرسنجی نیز گفته‌اند که اظهارات بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیوینستی را باور ندارند و ۳۲.۶ درصد هم گفته‌اند که ارتش قادر به پیروزی در غزه نخواهد بود.

در خصوص ترور شهید اسماعیل هنیه رئیس پیشین دفتر سیاسی حماس و فواد شکر از فرماندهان حزب الله نیز ۳۵ درصد صهیونیست‌ها گفته‌اند که این ترورها به فرصت دستیابی به توافق مبادله اسرا ضربه زده و ۲۲ درصد نیز گفته‌اند که ترور شهید هنیه و فواد شکر به وخامت بیشتر اوضاع امنیتی در فلسطین اشغالی منجر شده است.

به گزارش ایرنا، رسانه‌های رژیم صهیونیستی اعتراف کرده‌اند که بعد از ترور شهید اسماعیل هنیه نوعی انتظار همراه با ترس و وحشت صهیونیست‌ها را در برگرفته و آنها هر لحظه منتظر پاسخ به این عملیات ترور هستند.

اضطراب و آشفتگی روانی صهیونیست‌ها از پاسخ حتمی ایران به ترور شهید «اسماعیل هنیه» رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس و واکنش مقاومت اسلامی لبنان به ترور شهید «فواد شکر» فرمانده ارشد خود بر این مشکلات روحی افزوده است.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.