قالیباف پاسخ داد / مجلس با چه رویکردی به کابینه رای خواهد داد؟

رئیس مجلس شورای اسلامی مهمترین مساله مجلس برای رأی اعتماد به کابینه را کارآمدی خواند و گفت: دغدغه مردم این است که دولت و مجلس مشکلات آنها را حل کنند.

محمدباقر قالیباف در حاشیه صحن علنی روز شنبه ۲۷ مرداد مجلس شورای اسلامی در گفت و گویی در پاسخ به این سوال مجلس با چه رویکردی به کابینه نگاه می‌کند و رای خواهد داد؟ با بیان اینکه برای مجلس کارآمدی مهم است، گفت: دغدغه ای که مردم دارند این است که مشکلات آنها را حل کنیم و این مهمترین موضوع است و حتما رویکرد انقلابی و به تعبیر رهبر انقلاب، ایمان داشتن به آرمان‌های انقلاب و اندیشه سیاسی امام (ره) هم مورد توجه قرار می‌گیرد.

خبر مرتبط
گزارش کامل از اولین جلسه بررسی صلاحیت کابینه چهاردهم/ مخالفان پزشکیان؛ در صف موافقان

نخستین جلسه بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی دولت چهاردهم در حال با سخنرانی ستار هاشمی، وزیر پیشنهادی ارتباطات و فناوری اطلاعات به پایان رسید؛ که از این روز می توان با عنوان «روز شگفتی برای مسعود پزشکیان» یاد کرد. چرا که در مخالفان نگرش سیاسی پزشکیان که در ایام انتخابات هم در جبهه مقابل او فعالیت داشته اند؛ امروز در تمجید و موافقت با برنامه های دولت چهاردهم و همچنین دو وزیر پیشنهادی صحبت کردند.

وی بیان کرد: مطمئن هستم، مجلس به این دو عنصر توجه دارد و کار را پیش می‌برد.

رئیس مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: طبیعتا دستگاه‌های نظارتی موضوع صلاحیت افراد در ابعاد مختلف اعم از بُعد امنیتی، سیاسی و سلامت را انجام می‌دهند.

قالیباف گفت: این بخش هم حتما مورد توجه مجلس است.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.