عملیات  جدید علیه مواضع اسرائیل/ حزب الله لبنان بیانیه داد

در این بیانیه آمده است که در حمایت از مردم مقاوم فلسطین در نوار غزه و در حمایت از مقاومت دلیرانه وشرافتمندانه آنان مقاومت اسلامی لبنان روز چهارشنبه ۸ عملیات متعدد را علیه مواضع و استقرار ارتش رژیم اسرائیل در مرز لبنان و فلسطین اشغالی انجام داد.

حزب الله لبنان این عملیات ها را به شرح زیر اعلام کرد:

۱- در ساعت ۰۸:۳۵ تجهیزات جاسوسی سایت متولا با سلاح های مناسب مورد هدف و به طور مستقیم مورد اصابت قرار گرفت و منجر به انهدام آن شد.

۲- در ساعت ۱۰:۱۰ محل تجمع نظامیان ارتش رژیم اسرائیل در جنگل شتولا هدف حملات موشکی و بصورت مستقیم مورد اصابت قرار گرفت.

۳- در ساعت ۱۰:۵۰ پایگاه البغدادی در شمال فلسطین اشغالی هدف تسلیحات موشکی و بطور مستقیم مورد اصابت قرار گرفت.

۴- در ساعت ۱۱:۴۰ پادگان زیبدین در مزارع اشغالی شوبا در جنوب لبنان هدف حملات موشکی و بصورت مستقیم مورد اصابت قرار گرفت.

۵- در ساعت ۱۱:۵۰ پایگاه نظامی «الرمثا» یکی از مقرهای ارتش رژیم صهیونیستی در تپه های اشغالی کفر شوبا هدف حملات موشکی و بصورت مستقیم مورد اصابت قرار گرفت.

۶- در پاسخ به حمله تروریستی رژیم اسرائیل در شهر براشیت، حمله پهپادی به محل جدید استقرار و تجمع نظامیان دشمن صهیونیستی در شمال ابیریم انجام شد و پهپادها با دقت به اهداف خود اصابت کردند.

۷- در پاسخ به حملات دشمن صهیونیستی به روستاها و خانه های مناطق جنوبی لبنان به ویژه شهرک عباسیه و مجروح شدن غیرنظامیان این مناطق شهرک صهیونیست نشین کریات شمونه با راکت کاتیوشا هدف قرار گرفت.

۸- در پاسخ به حمله تروریستی ارتش رژیم اسرائیل در شهرک بلیدا در جنوب لبنان مقر گردان ساحل ارتش این رژیم در پادگان بیت هلال با چندین فروند راکت کاتیوشا هدف قرار گرفت.

به گزارش ایرنا، با آغاز عملیات «طوفان الاقصی» توسط گروه‌های مقاومت فلسطین، حزب‌الله لبنان در راستای درگیر کردن بخش عمده‌ای از نظامیان صهیونیست در شمال فلسطین اشغالی و کاهش فشار بر مقاومت در غزه، اقدام به انجام عملیات‌های روزانه و سنگین علیه اهداف رژیم صهیونیستی در داخل خاک فلسطین کرده است.

از ابتدای عملیات حزب‌الله در شمال فلسطین اشغالی، شمار زیادی از شهرک‌نشینان صهیونیست در این منطقه ناگزیر به ترک خانه‌های خود شده‌اند.

از سوی دیگر، حملات مداوم حزب الله لبنان به شمال فلسطین اشغالی در دفاع از مقاومت غزه، باعث تحمیل هزینه‌های سنگینی بر این رژیم در همه زمینه‌ها از جمله اقتصادی و صنعتی شده است و اکثر شهرک‌ها و کارخانه‌های رژیم صهیونیستی در شهرک‌های شمال فلسطین اشغالی و به ویژه در بخش کشاورزی تعطیل شده و از کار افتاده‌اند.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.