نحوه عرضه باقیمانده بلیت پروازهای اربعین مشخص شد

جعفر یازرلو سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری در با بیان اینکه حدود ۶۰ درصد از بلیت پروازهای اربعین باقی مانده که باید از سوی شرکت‌ های هواپیمایی عرضه شود گفت:حداکثر تا دو روز آینده شرکت های هواپیمایی باید بلیت پروازهای اربعین خود را به صورت یکپارچه عرضه کنند‌.

وی ادامه داد: حدود ۴۰ درصد از بلیت پروازهای اربعین تا به امروز با نرخ مصوب فروخته شده است. با توجه به آنکه بسیاری از مسافران تقاضا دارند که بلیت رفت وبرگشت را همزمان بخرند بنابراین امکان برنامه ریزی برای خرید وجود نداشته است بنابراین تمامی ظرفیت های صندلی بلیت ها به صورت یکپارچه تا ۲۴ مرداد عرضه خواهد شد.

یازرلو اظهار کرد: پروازهای اربعین امسال رشد ۲۰ درصدی داشته و حدود ۵۰۰ هزار صندلی عرضه شده است همچنین همزمان با اتمام فروش بلیت ها برای تمامی شرکت های هواپیمایی که درخواست مجوز پرواز فوق العاده کنند مجوز صادر خواهد شد‌.

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری یادآور شد: با توجه به افزایش تقاضا امکان درخواست پروازهای فوق العاده خواهد بود که در این بازه زمانی همزمان با تقاضا مجوز پروازهای فوق العاده صادر می شود و بلیت مجدد بر روی سایت شرکت های هواپیمایی قرار خواهد گرفت‌.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.