جزئیاتی از جلسه کمیسیون امنیت ملی با وزرای پیشنهادی دفاع و دادگستری

ابراهیم رضایی سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در توضیح جلسه صبح امروز این کمیسیون گفت: کمیسیون امنیت ملی صبح امروز بعد از جلسه با عراقچی وزیر پیشنهادی خارجه، جلسه‌ای با وزرای پیشنهادی دادگستری و دفاع داشت.

وی اظهار کرد: آقای رحیمی وزیر پیشنهادی دادگستری ضمن اشاره به سوابق ۳۸ ساله خود در حوزه تقنینی و قضایی و مسئولیت‌های مختلف در مجلس شورای اسلامی، دیوان محاسبات و قوه مقننه به ارائه برنامه‌های خود پرداخت.

خبر مرتبط
وزیر پیشنهادی نیرو برای رفع ناترازی برق چه برنامه‌ای دارد؟

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: طبق توضیحات وزیر پیشنهادی نیرو ۱۸ هزار مگاوات در کشور ناترازی برق داریم لذا توسعه و تکمیل نیروگاه‌ها و اصلاح الگوی مصرف از جمله برنامه‌های آقای علی‌آبادی برای رفع ناترازی برق است.

رضایی اضافه کرد: آقای رحیمی اولویت برنامه‌هایش را بر توسعه تعامل قوه قضاییه با دولت عنوان کرد و این‌که به دنبال تقویت تعامل قوه قضاییه با قوه مقننه و همچنین توسعه ارتباطات مجامع استانی نمایندگان با مسئولان قوه قضاییه در نقاط مختلف کشور است.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: نمایندگان نیز در این جلسه به بیان نکاتی پرداختند که از جمله آن تقویت جایگاه قوه قضاییه، ضرورت رسیدگی و عدالت در پرداختی به کارکنان قوه قضاییه و نظارت بر رفتار و ساماندهی امور برای تکریم بیشتر ارباب رجوع است.

خبر مرتبط
اعضای کمیسیون شوراها درباره وزیر پیشنهادی اطلاعات چه نظری دارند؟

سخنگوی کمیسیون شوراها در مجلس اعلام کرد که مطابق با برنامه‌های ارائه شده، سوابق، کارنامه و عملکرد وزیر پیشنهادی اطلاعات، نظر اعضای این کمیسیون درباره خطیب مثبت است.

وی در ادامه با اشاره به جلسه این کمیسیون با حضور امیر نصیرزاده وزیر پیشنهادی دفاع در جلسه کمیسیون گفت: آقای نصیرزاده نیز برنامه‌های خود را تشریح کرد که مبتنی بر مبانی و اسناد بالادستی نظام در حوزه دفاعی و امنیتی است.

رضایی افزود: وزیر پیشنهادی دفاع ضمن اشاره به ماموریت‌های حوزه وزارت دفاع، در بحث معیشت نیرو‌های مسلح تاکید داشتند که موضوع خدمات تامین اجتماعی و رفاهی نیرو‌های مسلح و کارکنان آن در کنار سایر موارد مرتبط با بازدارندگی در عرصه دفاعی پیگیری می‌شود همچنین عملکرد پیشدستانه با نگاه به آینده‌نگری دنبال خواهد شد.

وی اضافه کرد: آقای نصیرزاده بیان کرد که به دنبال منابع پایدار برای تحقق نیاز‌های وزارت دفاع است و برای تقویت توان دفاعی کشور در جنگ نامتقارن تلاش می‌شود.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.