لبنان: پاسخ به اقدامات اسرائیل حتما اجرا می‌شود

«نبیه بری» رئیس پارلمان لبنان در گفت‌وگو با روزنامه الجمهوریه گفت احتمال وقوع یک جنگ گسترده با وجود «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی که خواهان چنین جنگی است، وجود دارد و در مقابل محور مقاومت همچنان مدیریت نبرد را به شکل سنجیده و مدبرانه در دست دارد.

وی افزود: «حملات حزب‌الله حتی با وجود افزایش شهدای غیرنظامی، محدود به اهداف نظامی رژیم صهیونیستی است. پاسخی که این رژیم از چند رو پیش با اعصاب‌خوردی منتظرش است، عملی خواهد شد.»

خبر مرتبط
حمله گسترده حزب‌الله لبنان به مقر نظامیان اسرائیل

حزب‌الله لبنان اعلام کرد که مبارزان آن بامداد دوشنبه مقر جدید فرماندهی لشکر ۱۴۶ ارتش رژیم صهیونیستی در «جعتون» (شرق شهر ساحلی نهاریا) را با موجی از موشک‌های کاتیوشا بمباران کردند.

رئیس پارلمان لبنان همچنین با اشاره به پرونده انتخابات ریاست جمهوری این کشور و خالی ماندن چند ساله این پست، گفت با اینکه در شرایط فعلی جنگ حزب‌الله لبنان با رژیم صهیونیستی و نیز جنگ غزه در اولویت قرار دارد، پرونده ریاست جمهوری لبنان را از پرونده جنگ جدا می‌داند و کسانی که به دنبال تضعیف حزب‌الله و جنبش امل هستند، صرفا وقت خود را هدر می‌دهند.

رژیم صهیونیستی فواد شکر از فرماندهان مقاومت لبنان را طی حمله‌ای در بیروت ترور کرد و به شهادت رساند. رژیم صهیونیستی از ترس مقاومت در حالت آماده‌باش به سر می‌برد و هر لحظه انتظار حملاتی را می‌کشد. این وضعیت، فشار روانی مضاعفی را به نیروهای رژیم صهیونیستی خسته از جنگ غزه وارد می‌آورد.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.