پزشکیان اهل حاشیه نیست/ دغدغه‌اش حل مشکلات مردم است

احمد بیگدلی نماینده مردم خدابنده در مجلس اظهار داشت: چند روز پیش با آقای پزشکیان دیدار صمیمانه‌ای داشتم. خوشبختانه رئیس جمهور جدید کشورمان شناخت خوبی از وضعیت استان زنجان و تک تک شهرستان‌های استان دارد و قطعاً این شناخت به نفع مردم زنجان تمام خواهد شد. یکی از مزیت‌های آقای پزشکیان این است که شخصیت وی نسبت به دوران نمایندگی مجلس هیچ‌گونه تغییری نکرده و فقط دغدغه حل مشکلات مردم را دارد و با موضوعات حاشیه‌ای کاری ندارد.

وی ادامه داد: البته فعلاً جلسه رسمی مجمع نمایندگان استان زنجان با رئیس جمهور جدید برگزار نشده و امیدواریم به زودی این جلسه برگزار شود؛ قطعاً شناخت و آشنایی رئیس جمهور به امور استان می‌تواند در سال‌های آینده سبب رشد و توسعه زنجان شود.

خبر مرتبط
کمیسیون امنیت ملی مجلس سوابق این چهار وزیر پزشکیان را بررسی کرد

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی از بررسی سوابق کاری، برنامه ها و اهداف وزرای پیشنهادی امور خارجه، دفاع، اطلاعات و کشور در این کمیسیون خبر داد.

نماینده مردم خدابنده در مجلس با بیان اینکه حتی رئیس جمهور به وضعیت و مشکلات خود شهرستان خدابنده هم اشرافیت دارد، مطرح کرد: موضوع تزریق اعتبار برای بهبود محور قیدار - ابهر، تأمین اعتبار برای پروژه بزرگ بیمارستانی قیدار و تأمین اعتبار برای پروژه‌های نیمه تمام این شهرستان مباحثی هستند که رئیس جمهور به این مسائل اشرافیت دارد و بسیار مصمم است که این پروژه‌ها تکمیل شوند.

وی در ادامه در پاسخ به سؤال خبرنگار تسنیم مبنی بر چگونگی انتخاب استاندار جدید گفت: طبیعی است بعد از رأی اعتماد به وزیر کشور، فرآیند انتخاب استانداران در کشور آغاز خواهد شد. انتخاب استاندار برعهده وزیر کشور خواهد بود و مجمع نمایندگان استان زنجان هم نگاه مشورتی خواهد داشت و اگر از ما مشورت و کمک بخواهند، نظرات صادقانه خود را در خصوص گزینه‌های موجود بیان خواهیم کرد. امیدواریم در دولت چهاردهم سرعت رشد و توسعه استان زنجان نسبت به گذشته بیشتر شود و شاهد یک استانی آباد و پیشرفته باشیم.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.