واکنش ایرلند و ایتالیا به جنایت اسرائیل در مدرسه «تابعین» در غزه

وزیران خارجه ایرلند و ایتالیا ضمن محکوم کردن جنایت رژیم صهیونیستی در مدرسه تابعین محله الدرج غزه، این جنایت را غیرقابل قبول خواندند و توقف کشتار در نوار غزه را خواستار شدند.

الجزیره گزارش داد، وزیر امور خارجه ایرلند در واکنش به جنایت رژیم صهیونیستی در مدرسه التابعین محله الدرج غزه گفت حمله هوایی اسرائیل به یک مدرسه در نوار غزه را که در آن ده‌ها غیرنظامی کشته شدند، محکوم می کنم.

«مایکل مارتین» همچنین ضمن تأکید بر ضرورت آتش‌بس در نوار غزه تصریح کرد زمان توقف کشتار فرا رسیده است.

خبر مرتبط
اولین واکنش عراق به جنایت جدید اسرائیل در غزه

رئیس جمهور عراق جنایت اسرائیل در بمباران مدرسه «التابعین» در نوار غزه را به شدت محکوم کرد.

وزیر امور خارجه ایتالیا هم در واکنش به جنایت صهیونیست‌ها در مدرسه التابعین گفت: حمله هوایی به یک مدرسه در غزه و کشته شدن شمار زیادی از بیگناهان به هیچ عنوان قابل قبول نیست.

«آنتونیو تاجانی» ضمن درخواست برای توقف فوری جنگ و آتش‌بس و محافظت از غیرنظامیان، گفت از «اسرائیل» می‌خواهیم به قوانین انسانی احترام بگذارد.

وزیر خارجه کوبا امروز شنبه در واکنش به جنایت جدید صهیونیست‌های اشغالگر در حمله به مدرسه تابعین در نوار غزه، آن را به شدت محکوم کرد.

رژیم صهیونیستی در تازه‌ترین جنایت خود در نوار غزه، با حمله هوایی به یک مدرسه در محله الدرج شهر غزه، ده‌ها فلسطینی را در داخل مصلای این مسجد و هنگان اقامه نماز صبح به خاک و خون کشید.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.