سازمان همکاری اسلامی بمباران مدرسه «تابعین» در غزه توسط صهیونیست ها را محکوم کرد

سازمان همکاری اسلامی در بیانیه‌ای که امروز شنبه در پایگاه خبری خود منتشر کرد، این جنایت را امتداد قتل‌عام و نسل‌کشی وحشیانه‌ای که اشغالگران برای بیش از ۱۰ ماه در نوار غزه مرتکب شدند، دانست و تأکید کرد این نقض آشکار قوانین بین المللی، دستورات دیوان بین المللی دادگستری و قطعنامه های مربوطه شورای امنیت سازمان ملل است.

سازمان مذکور، نظامیان رژیم اشغالگر را مسئول کامل این جنایات مستمر دانست و خواستار پاسخگویی اسرائیل در قبال تمامی جنایات جنگی و جنایات علیه بشریتی شد که در نوار غزه و کرانه باختری از جمله شهر اشغالی قدس مرتکب می شود.

این سازمان همچنین از جامعه بین‌المللی به‌ویژه شورای امنیت سازمان ملل خواست تا اسرائیل را ملزم به احترام به وظایف خود بر اساس قوانین بین‌المللی بشردوستانه، برقراری آتش‌بس فوری و فراگیر در نوار غزه و تأمین حمایت بین‌المللی برای فلسطینی‌ها کند.

رژیم اشغالگر بامداد شنبه با ارتکاب کشتار جدید رژیم صهیونیستی در مرکز شهر غزه و بمباران مدرسه تابعین، بیش از ۱۰۰ نفر را به شهادت رسانده و ده‌ها نفر را مجروح کرد.

اشغالگران مدرسه «التابعین» در محله الدرج را بعد از نماز صبح بمباران کردند که با توجه به حضور بین ۴۰۰۰ تا ۵۰۰۰ نفر در مدرسه، احتمال افزایش تعداد تلفات وجود دارد.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.