مجازات سنگین در انتظار گران‌فروشان بلیت‌های هوایی اربعین

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری با اشاره به ابلاغ بخشنامه ممنوعیت نمایش و عرضه بلیت اربعین بالاتر از نرخ های تعیین شده، گفت: تعلیق از یک تا سه ماه و معرفی به مراجع قضایی در انتظار گرانفروشان است.

وی اظهار داشت: فروش همه بلیت‌های بازه زمانی اربعین ۱۴۰۳ در کل کشور از طریق سایت رسمی شرکت های دفاتر آنلاین فروش بلیت (‌OTA) و دفاتر خدمات مسافرت هوایی منتخب معرفی شده توسط شرکت های هواپیمایی به این سازمان انجام می شود.

خبر مرتبط
زمان فروش بلیت قطارهای رجا اعلام شد

فروش بلیت قطارهای رجا برای ایام اربعین و صفر، از ساعت ۹ صبح روز دو‌شنبه ۱۵ مردادماه ۱۴۰۳ آغاز می‌شود.

یازرلو تصریح کرد: بنابراین هرگونه نمایش، عرضه و فروش بلیت بازه اربعین بالاتر از قیمت های تعیین شده ذیل بخشنامه های سازمان هواپیمایی کشوری تخلف محسوب نی‌شود.

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری ادامه‌داد: با متخلفان برخورد آئین نامه‌ای به صورت تعلیق یک تا سه ماه فعالیت دفتر مختلف و معرفی به مراجع قضایی و سایر مراجع ذیصلاح انجام می شود.

خبر مرتبط
۶ شرکت هواپیمایی پیش فروش بلیت اربعین خود را آغاز کردند

دبیر انجمن شرکت‌های هواپیمایی گفت: از امروز ۶ شرکت هواپیمایی پیش فروش بلیت پرواز‌های خود را برای ایام اربعین آغاز و اسامی سایت‌های مجاز خود را برای خرید بلیت اعلام کردند.

وی بیان‌داشت: بنابراین به منظور اجتناب از تعلیق و بروز ضرر و زیان ناشی از آن باید همه تعهدات لازم در این خصوص توسط مدیران عامل این دفاتر اندیشیده شود.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.