برگزاری دوره مسترکلاس شبکه با حضور مدرس رسمی مایکروسافت

سعید سوزنگر، مدرس رسمی مایکروسافت با ۱۶ سال سابقه تدریس شبکه و امنیت و دارای مدارک متعدد بین‌المللی، تصمیم گرفته تا یک دوره متفاوت و جامع را برای علاقه‌مندان به این حوزه برگزار کند. این دوره که با نام "مسترکلاس شبکه" معرفی شده، ترکیبی از دوره‌های استاندارد و پرکاربرد شبکه است که به دانشجویان کمک می‌کند تا به یک متخصص همه‌جانبه تبدیل شوند.

به گفته ایشان این دوره که متشکل از دوره های بین المللی است می تواند بخشی از شکاف بوجود آمده از مهاجرت کارشناسان حوزه شبکه را پوشش دهد.

دوره مسترکلاس شبکه شامل آموزش‌های زیر می‌باشد:

Network+

CCNA

MTCNA

MCSA

LPIC۱

این دوره جامع با توجه به نیاز بازار و شرایط حاکم بر جامعه آماده شده و در شهریور ماه آغاز می گردد و دانشجویان به مدت ۶ ماه آموزش علمی و عملی می بینند. ، به گفته سوزنگر با همکاری کسب و کارهای حوزه فناوری، دانشجویان برتر دوره بعنوان کارآموز استخدام می گردند تا در محیط واقعی تجربه کسب کنند،  در طول دوره، دانشجویان می‌توانند از ماشین‌های مجازی سیسکو، میکروتیک، ویندوز و لینوکس بهره‌مند شوند. همچنین ۱۵ وبینار تخصصی با بزرگان حوزه فناوری و ۱۵ دورهمی در شهرهای کمتر توسعه‌یافته برگزار خواهد شد. بزرگانی از حوزه فناوری اطلاعات، مانند جادی، یاشار شاهین‌زاده، میلاد افشاری، مارک پشم‌فروش و محمد عابدینی در برگزاری این دوره به او کمک می‌کنند.

سعید سوزنگر در گفتگو با دنیای اقتصاد گفته: بعنوان مسئولیت اجتماعی و با هدف توزیع عادلانه علم و دانش برای ۳۰ نفر را از داوطلبان شهرهای مرزی ایران بورسیه کامل درنظر گرفته ایم، همچنین در تلاشیم با کمک کسب و کارها بتوانیم تجهیزات مورد نیاز این عزیزان را تامین کنیم، علاقه‌مندان می‌توانند با ارسال ایمیل به masterclass@netmask.ir شرایط خود را توضیح دهند تا در صورت احراز شرایط، به دوره بپیوندند.

علاقه‌مندان به شرکت در این دوره‌ها، می توانند جزئیات این دوره را اینجا مشاهده کنند. 

 
 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.