مالخر معروف تهران به دام پلیس افتاد

سرهنگ محمد قاسم طرهانی در تشریح جزئیات این خبر گفت: با انجام تحقیقات تخصصی از تعدادی از سارقان‌ حرفه‌ای لوازم و قطعات خودرو، مشخص شد که این افراد اموال مسروقه خود را به یک مالخر حرفه‌ای در محدوده شهرری فروخته‌اند که در همین راستا اقدامات برای شناسایی و دستگیری این مالخر آغاز شد.  

وی با بیان اینکه هویت و مخفیگاه این مالخر از سوی ماموران پلیس مورد شناسایی قرار گرفت، گفت: در ادامه هماهنگی‌های لازم با مقام قضایی نیز انجام و مجوزهای لازم اخذ شد. سرانجام ماموران پلیس آگاهی به این محل اعزام شده و با اجرای یک عملیات منسجم و ضربتی مالخر اموال مسروقه را در مخفیگاهش دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کردند. همچنین مخفیگاه این فرد نیز مورد بازرسی قرار گرفت که در جریان آن مقادیری لوازم مسروقه خودرو نیز کشف و ضبط شد.  

خبر مرتبط
اعمال محدودیت‌های ترافیکی در تهران/ رانندگان بخوانند

رییس پلیس راهور تهران بزرگ گفت: ماموران راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ در روزها و شب‌های تاسوعا و عاشورای حسینی با آمادگی کامل در همه معابر سطح شهر حضور فعال دارند.

فرمانده انتظامی شهرستان ری با اشاره به انجام بازجویی از متهم دستگیر شده، گفت: بررسی سوابق متهم مذکور که ۴۳ سال سن داشت، نشان داد که این فرد پیش از این نیز بارها به اتهام مالخری بازداشت و روانه زندان است. این فرد همچنین در جریان بازجویی‌های انجام شده به خرید بیش از ۵۰  فقره لوازم و محتویات مسروقه داخل خودرو اعتراف کرد.

طرهانی با اشاره به تشکیل پرونده برای متهم دستگیر شده، گفت: این فرد به همراه پرونده متشکله و برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شد. تحقیقات تکمیلی در خصوص این پرونده نیز همچنان درحال انجام است.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.