جمهوری اسلامی به پزشکیان: موفقیت‌تان مرهون انتخاب افرادی غیروابسته به جناح‌هاست
روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: ئیس‌جمهور منتخب مردم یادآور می‌شویم که نیروهای فعال ایرانِ امروز را نباید در دو جناح خلاصه کرد.
فعالان سیاسی و فرهنگی و اقتصادی ما از سه جناح تشکیل شده‌اند، اصولگرایان، اصلاح‌طلبان و نیروهای مستقل که به هیچیک از این دو جناح وابسته نیستند.
جناح سوم شامل نیروهای زیادی از افراد کاربلد، باتجربه، صادق، خالص، دلسوز و اهل خدمت است. علاوه بر این ویژگی‌های ارزشمند و کارساز، مهم‌ترین امتیاز این افراد «استقلال فکری» آنهاست و به همین دلیل است که جذب آن دو جناح نشده‌اند.
 
شما اگر مسئولیت‌های کلیدی را به نیروهای مستقل بسپارید، می‌توانید به موفقیت دولتتان در خدمت به مردم و کشور اطمینان حاصل کنید. اگر در آن دو جناح هم نیروهای سالم و صادق و کاردان سراغ دارید، از آنها برای انجام وظیفه در سایر مسئولیت‌ها و دادن مشورت استفاده کنید و از سپردن مسئولیت‌های کلیدی به افراد وابسته به جناح‌های اول و دوم پرهیز نمائید. این، با وضعیت خودتان که گفته‌اید به هیچ حزب و جناحی وابسته نیستید تناسب دارد.
شرایط کنونی کشور، اقتضای منازعات را ندارد و امور کشور نباید در دست کسانی باشد که جامعه را به صحنه جنگ تبدیل و وقت‌ها را با منازعات بی‌حاصل تلف می‌کنند. موفقیت شما مرهون انتخاب همکارانی غیروابسته به جناح‌ها و افرادی است که در جریان همکاری با شما تلخی ناشی از برخورد صادقانه را بر شیرینی‌ کاذب منافقانه و مجامله‌آمیز ترجیح می‌دهند.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.