حضور آیت الله آملی لاریجانی پای صندوق رای

آیت‌الله صادق آملی لاریجانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام صبح جمعه - ۱۵ تیر ۱۴۰۳ -  رای خود را در صندوق انتخابات مرحله چهاردهمین دوره ریاست‌جمهوری انداخت.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، آیت‌الله صادق آملی لاریجانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام صبح جمعه - ۱۵ تیر ۱۴۰۳ - با حضور در شعبه اخذ رای مستقر در شورای نگهبان رای خود را در صندوق انتخابات مرحله چهاردهمین دوره ریاست‌جمهوری انداخت.

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام صبح امروز بعد از انداختن رأی خود در صندوق رأی انتخابات مرحله دوم چهاردهمین دوره ریاست‌جمهوری در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: حضور گسترده مردم پای صندوق‌های رأی در اقتدار و امنیت ملی کشور تاثیر به سزایی دارد و باید فرصت‌ها را مغتنم بشماریم. 

آملی لاریجانی افزود: کسی که امروز به عنوان رئیس‌جمهور انتخاب می‌شود، کسی است که سرنوشت اجرایی کشور را بر عهده خواهد داشت و این مسأله بسیار مهم است. مشکلات کشور کم نیست و رئیس جمهور به تنهایی حتماً نمی‌تواند این کارها را انجام دهد. همه باید به هم کمک کنند و مردم و مسئولان دست به دست هم دهند تا بتوانند مشکلات عدیده‌ای که در کشور وجود دارد به ویژه مسئله معیشت و اقتصاد، تورم و تامین مالی بنگاه‌های اقتصادی و مسائل فرهنگی و اجتماعی برطرف شود. 

آملی لاریجانی گفت: امیدواریم با همدلی، همیاری و هم افزایی همه نیروهایی که در صحنه‌های اجتماعی فعالند، بر این مشکلات فائق آییم و خداوند آنچه خیر است مقدر کند.

در پی سقوط بالگرد حامل سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور و هیات همراه در روز ۳۰ اردیبهشت و به شهادت رسیدن رئیس جمهور، انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری روز جمعه ۸ تیر برگزار شد؛ در این مرحله مسعود پزشکیان و سعید جلیلی به دلیل عدم کسب اکثریت آرا به مرحله دوم راه یافتند.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.