جزئیات حضور نمایندگان نامزدها در شعب اخذ رای

احمد قیومی عصر پنجشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به عملکرد فرمانداری تهران در اجرای انتخابات ریاست جمهوری در مرحله نخست اظهار کرد: با توجه به برگزاری چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، فرمانداری تهران از زمان برگزاری مرحله نخست انتخابات ریاست جمهوری نسبت به صدور ۲۹ مورد مجوز برگزاری گردهمایی انتخاباتی اقدام کرده که از این تعداد هشت مورد مربوط به مسعود پزشکیان، ۱۶ مورد مربوط به محمد باقر قالیباف، سه مورد مربوط به زاکانی و قاضی زاده هاشمی، پورمحمدی و جلیلی نیز هرکدام یک مورد بوده است.

معاون استاندار تهران در ادامه افزود: در زمان انتخابات مرحله دوم ریاست جمهوری نیز ستاد انتخابات فرمانداری تهران ۷ مجوز گردهمایی تبلیغات انتخابات (۵مورد به ستاد پزشکیان و دو مورد به ستاد  جلیلی) را صادر کرده است.

خبر مرتبط
فوری/ آغاز دور دوم رای گیری انتخابات ریاست جمهوری چهاردهم/ اولین رای در این صندوق انداخته شد+ فیلم

سفارت ایران در نیوزلند از آغاز مرحله دوم چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری خبر داد.

فرماندار تهران با اشاره به صدور مجوز افراد معرفی شده از سوی ستادهای ۲نامزد مرحله دوم انتخابات ریاست جمهوری خاطرنشان کرد: باتوجه به قانون حضور نماینده نامزدهای ریاست جمهوری در شعب اخذ رای مصوب ۱۳۷۹/۵/۳ مجلس شورای اسلامی، هر یک از نامزدهای انتخابات می توانند در هر شعبه یک نفر را به عنوان نماینده کاندیدا معرفی نمایند، که در این خصوص ستاد انتخابات فرمانداری تهران، در مجموع برای ۷ هزار و ۱۰ نفر کارت حضور در شعب را صادر کرده است.

وی در پایان گفت: در مرحله دوم انتخابات نیز به هر کدام از نامزدها ۵۰ سازه تبلیغاتی به قید قرعه اختصاص یافت که در زمان قانونی، تبلیغات خود را در سطح شهر تهران اکران کردند.

فرماندار ویژه تهران با اشاره به صدور مجوز برای نمایندگان معرفی شده از سوی ستادهای دو نامزد مرحله دوم ریاست جمهوری اظهار کرد: ستاد انتخابات فرمانداری تهران، برای ۳هزار و ۵۵۲ نفر از نمایندگان ستاد مسعود پزشکیان و سه هزار و ۴۵۸ نفر از نمایندگان ستاد سعید جلیلی کارت حضور در شعب را صادر کرده است.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.