دعوت عضو شورای نگهبان از مردم برای شرکت در دور دوم انتخابات

آیت‌الله سید محمدرضا مدرسی‌یزدی عضو فقهای شورای نگهبان پیرامون مشارکت در مرحله دوم انتخابات ریاست جمهوری پیامی منتشر کرد که متن آن به شرح زیر است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

اینک در آستانه روز سرنوشت‌ساز کشور حداقلّ برای چهار سال آینده هستیم و برای یکایک مردم در رابطه با چنین روزی، نقشی دیده شده است. این نقش پر قدرت و سرنوشت ساز است و می‌تواند جامعه و آرمان‌های آن را تا مدّت مدیدی به طور ژرف متأثر کند.

سرنوشت فردای قوه مجریه، امروز در دست شما مردم است. پس با شور و اشتیاق و با فهم عمیق و احساس مسئولیت، از این نعمت بزرگ الهی به بهترین وجه بهره ببرید، و با انتخاب دقیق، شکر نعمت به درگاه خدای عزّوجلّ به‌جا آورید.‌

خبر مرتبط
فرآیندهای نظارتی مرحله دوم انتخابات مشخص شد

هادی طحان نظیف گفت: در جریان برگزاری انتخابات مرحله دوم چهاردهمین دوره ریاست‌جمهوری ناظران شورای نگهبان در همه شعب اخذ رأی حضور دارند.

ای مردم آزاده ایران اسلامی! در آستانه ماه قیام حسینی قرار داریم، با عشق و شور حسینی و بصیرت عاشورایی، صندوق‌های رأی را از بصیرت و عشق لبریز کنید و جبهه استکبار را بیش از پیش ناامید نموده و تداوم انقلاب اسلامی را تضمین کنید. از امام رؤوف؛ عالم آل‌محمّد حضرت رضا (علیه آلاف التحیة و الثناء) چنین نقل شده است:

«إِذَا کُنْتَ فِی خَیْرٍ فَلَا تَغْتَرِرْ بِهِ، وَ لَکِنْ قُلِ اللَّهُمَّ سَلِّمْ‌ وَ تَمِّمْ».

هرگاه تلاش برای کاری می‌کنی، به آن مغرور مشو، و لکن بگو: «خدایا سلامت بدار و کار را به پایان برسان» (۱).

پیروزی فراگیر بر جبهه استکبار که خواستارِ بردگیِ ملّت‌هاست، در ابعاد مختلف سیاسی، اقتصادی، نظامی و ... نیازمند استمرار حضور و تلاش مؤثر مردمِ آزاده در تمام عرصه‌ها می‌باشد که یکی از مهمترین آن‌ها، انتخابات پیش‌رو است.

خبر مرتبط
مرحله دوم انتخابات ریاست جمهوری در این کشور هم برگزار می‌شود

مرحله دوم انتخابات ریاست جمهوری در سوییس در محل سفارت جمهوری اسلامی ایران در برن، نمایندگی دائم کشورمان نزد سازمان ملل متحد در ژنو و همچنین مرکز اسلامی‌ شهر زوریخ برگزار می شود.

از خدای بزرگ می‌خواهم نعمتش را بر ما تمام و بهترین‌ها را برای ما مقدّر فرماید. بمحمدٍ و آله الطاهرین

۱۴۰۳/۴/۱۴

سید محمدرضا مدرّسی»

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.