جلیلی:  باید یک ایران جهش بشود/ همه مردم باید نقش‌آفرینی کنند

سعید جلیلی بعد از پایان  دومین مناظره در فرصت تبلیغاتی مرحله دوم چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری،  در ارزیابی گفت: ابتدا تشکر می کنم از صداوسیما که برنامه های خوبی از جمله مناظره‌ها  برای تنویر افکار عمومی اجرا کرد. این‌ها به انتخاب بهتر مردم کمک می کند.

وی ادامه داد: ما در آستانه یک انتخاب هستیم. اگر شما مردم از مشکلاتی از جمله گرانی، بیکاری و مسکن رنج می برید، نقش تعیین کننده برای حل این مسائل دارید تا کشور در مسیر پیشرفت قرار گیرد و جهش در عرصه های اقتصادی، صنعتی، علمی، فناوری، فرهنگی ایجاد شود.

جلیلی افزود: بارها گفته‌ام در 10 سال گذشته برای این مشکلات بررسی و مطالعه کردیم. جوانان و فرزندان شما بدون چشم داشت و گرفتن یک ریال پول آمدند  و همکاری و آسیب‌شناسی کردند که حاصل جمع بندی آنها را به شما ارائه دادیم. یک جهان فرصت پیش روی ماست و باید یک ایران جهش بشود و همه مردم باید نقش آفرینی کنند.

این نامزد انتخابات خاطرنشان کرد: شما مردم نقش پرشکوه خود را با حضور در پای صندوق رای نشان دهید. بدانید شما تعیین کننده هستید. این افتخار است که دنیا منتظر انتخاب مردم ایران هستند. مردم حرف آخر را می زنند. اختیار با شماست.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.