واکنش پورمحمدی به نتیجه انتخابات/بر پیمانم با شما ماندم

مصطفی پورمحمدی بعد از اعلام نتیجه نهایی دور نخست انتخابات ریاست جمهوری در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: «سلام و درود بر همه شما که روز ۸ تیر آمدید و احترام به همه شما که باور نکردید⁩ و نیامدید. آمدن و نیامدن شما، سرشار از پیامی است که امیدوارم ⁧ شنیده⁩ شود. پیامتان صریح⁩ است و بی‌ابهام. ‌همچنان بر این باورم که راهی جز معجزه ⁧اعتماد⁩ نیست. فرصت دیدارتان برای من کوتاه بود و ناگفته‌ها فراوان. در این زمان اندک، گوشه‌ای از آرزوهای تان را با صراحت⁩ و از عمق جان باز گفتم. شما با مهرتان نشان دادید که سخن دل هم چنان شنیدنی است.

‌نیک می‌دانستم که در این شرایط تبدیل مهر به رأی امری است ناشدنی. با این حال و بی‌توجه به نتیجه آرا، از سر صدق و وفا بر سر قرار⁩ خویش با شما ماندم. بر پیمان خود با شما بوده و هستم. در عهد تو دربستم عهد همه بشکستم.

‌بر این باور خود استوارم که گفتمان اصیل برآمد از انقلاب اسلامی، صلاح کار است و درمان درد های این روزگار. منتخب ملت با هر بینشی راهی جز پیمودن مسیر اعتماد شما را ندارد. از شما می خواهم با حضوری پرشکوه روز ۱۵ تیر بیایید و با تصمیم درست، راه را برکارآمدی و عقلانیت⁩، هموار کنید و تحقق معجزه اعتماد را رقم بزنید.

‌خداوندا به لطف خود ملت ایران را شاد و شکوفا، رهبری معظم را سربلند و سلامت، روح امام و شهیدان را در جوار رحمت بی‌منتهای خود، خرسند و ایران و ایرانی را ⁧ قدرتمند⁩ و عزیز در پرتو مهر خود قرار بده.»

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.