نظارت ترافیکی بر محورهای شمالی / تیم‌های موتورسوار پلیس فعال شدند ؟

سردار سید تیمور حسینی در جریان برگزاری مسابقه رالی موتورسواری نیروهای مسلح کشور در گفت‌وگو با ایسنا اظهارکرد: هیات اتومبیلرانی و موتورسواری نیروهای مسلح کشور اقدام به برگزاری مسابقه رالی بین بدنه نیروهای مسلح با موتورهای سنگین به مناسبت هفته ولایت و به میزبانی پلیس راهور فراجا کرده که در این مسابقه تیم های موتورسواری از ارتش جمهوری اسلامی، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، وزارت دفاع و مجموعه فرماندهی انتظامی کشور شرکت کردند. هدف این مسابقه هم افزایی و همبستگی بین تمام ارکان نیروهای مسلح است.

رئیس پلیس راهور فراجا با تاکید بر اهمیت نقش و تاثیر خانواده‌ها در فرهنگسازی ترافیکی و ارتقای سطح رانندگی در جامعه افزود: هدف اصلی برگزاری این مسابقه هم افزایی و همبستگی هرچه بیشتر بین نیروهای مسلح کشور است. امیدواریم در آینده ای نزدیک شاهد برگزاری رالی خانواگی برای آنان باشیم.

حسینی با اشاره به اهمیت برقراری نظم، انضباط و امنیت در جاده های کشور تصریح کرد: یکی از اهداف مهم در برگزاری این مسابقه و مانور پلیس در دو محور پر تردد کشور (جاده چالوس و جاده هراز)  است که با توجه به شروع طرح تابستانه و افزایش تقاضای سفر در تمامی جاده های کشور به‌خصوص محورهای مواصلاتی شمالی مدیریت صحیح می تواند بخش قابل توجهی از ترافیک را کنترل  کند، لذا موتورسواران پلیسی که در این مسابقه ۲۴ ساعته از مسیر رفت (محور چالوس ) و مسیر برگشت( محور هراز) شرکت کردند علاوه بر هم افزایی و رقابت با یکدیگر بر مدیریت جاده در زمان پیک ترافیکی نظارت دقیق تری داشته‌اند.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.