سردار قاآنی در مراسم چهلم شهید امیرعبداللهیان: می شود آمریکا را منزوی کرد

سردار اسماعیل قاآنی در سخنان خود در مراسم چهلم شهید امیرعبداللهیان در حرم عبدالعظیم حسنی با گرامی داشت یاد شهیدان خدمت، گفت:  شهدا همه بزرگان این کشور و این  نظام هستند.

قاآنی گفت: شهید امیرعبداللهیان انسانی بزرگی بود، او  شخصیتی بود که در حیات خود برجستگی خود را نسبت به هم‌طراز نشان داد و بعد از شهادت ایشان بسیاری از ویژگی‌های شخصیتی ایشان بیشتر مشخص و در مورد آن سخن گفته شد.

وی افزود: شهید امیر عبداللهیان فردی ولایت مداری  بود و  به انقلاب اسلامی به صورت کامل اعتماد و اعتقاد داشت  و در عرصه عمل فردی میدان داری بود که از تمام ظرفیت های برای انجام وظایف خود و انتشار و گسترش پیام انقلاب اسلامی استفاده می‌کرد.

خبر مرتبط
نامه قاضی زاده هاشمی به خانواده شهید رئیسی/ احساسم این بود که...

کاندیدای انتخابات در نامه‌ای خطاب به خانواده شهید رئیسی گفت: احساسم این بود که اگر نماینده‌ای از میان دولتمردان دولت سیزدهم در بین نامزدهای انتخابات نباشد، حق شهید جمهور ادا نخواهد شد.

فرمانده نیروی قدس سپاه در ادامه گفت: یکی از کسانی که پیام مقاومت را توانست به‌خوبی در چارچوب قواعد و روابط بین‌المللی به همه کشورهای منطقه و حتی فراتر از کشورهای منطقه و در عرصه‌های بین‌المللی و در سازمان ملل مطرح کند، این شخصیت بزرگ، ارزشمند، باصداقت و با اخلاص، متخصص و خستگی‌ناپذیر بود.

قاآنی گفت: او صدای رسای مقاومت در عرصه بین‌المللی و در حوزه کاری خود فردی متخصص و خستگی ناپذیر بود.

خبر مرتبط
پورمحمدی: اگر شهید رئیسی زنده بود شاید راه خودش را ادامه نمیداد+فیلم

نامزد انتخابات ریاست جمهوری اظهار داشت: رئیسی اگه خودش زنده بود شاید راه خودش را ادامه نمیداد.

او با اشاره به انتخابات پیش‌روی ریاست جمهوری گفت: اگر شما می‌خواهید راه شهید رئیسی استمرار پیدا کند باید به ویژگی‌های شخصیتی شهیدان رئیسی و امیرعبداللهیان و معیارهایی که آنها را بزرگ کرد توجه کنید.

قاآنی افزود: آنچه شهیدان رئیسی و امیرعبداللهیان را بزرگ کرد و امروز افتخار انقلاب اسلامی است، این‌ها معیارهایی است که باید در انتخاب خود توجه کنیم. بیان و عمل این شهیدان اثبات کرد نه تنها اگر آمریکا در مقابل شما بایستد، می‌توانید خیلی از کارها را در عین مخالفت انجام دهید، بلکه آن‌جایی که لازم باشد با قدرت‌های بزرگ از جمله آمریکا می‌شود هماوردی کرد و قدرتی مثل آمریکا را منزوی کرد.

قاآنی با بیان اینکه وضعیتی که امروز در صحنه بین المللی شاهد آن هستیم و با توجه به عناصری که در این صحنه موثر بودند ما توانستیم پیام و اقتدار انقلاب را در برابر استکبارگران از جمله رژیم صهیونیستی و آمریکا به دنیا برسانیم، اظهار کرد: مردانی چون شهیدان رئیسی و امیرعبداللهیان اثبات کردند که بدون اتکا به آمریکا نیز می‌توان کارها را به پیش برد و شما مردم مناسب است در انتخاب خود در جریان انتخابات به این مسائل و معیارها توجه کنید.

فرمانده سپاه قدس ادامه داد: آن‌هایی که حل همه مسائل را به آمریکا و ارتباط با آن تعریف می‌کنند، آنها مردانی هستند که نمی‌خواهند دلاورانه با دشمن بجنگند در حالی که باید توجه داشت که نمی‌شود با دشمن آن هم آمریکا مماشات کرد. شهیدان رئیسی و امیرعبداللهیان اثبات کردند که وقتی از موضع قدرت حرف بزنیم، می‌توان آمریکا را نیز به کرنش وادار کرد.

او با بیان اینکه شهید امیرعبداللهیان در ۲ دهه گذشته که بیشتر شناخته شده بودند و در عرصه حضور پررنگ‌تری داشتند، همواره مقتدرانه از نظام اسلامی و مقاومت اسلامی دفاع می‌کردند، ادامه داد : ایشان  چه در زمانی که در وزارت خارجه بودند و چه وقتی که به دلایل مختلف در وزارت خارجه نبودند، هر کجا که بودند ارتباط خود را با شهید سلیمانی به صورت مستمر و محکم حفظ کرده بود ند  و با ایشان برای تقویت جبهه مقاومت همراهی و همکاری می‌کردند.

سردار قاآنی در بخشی دیگر از صحبت‌های خود با اشاره به وضعیت کنونی جبهه مقاومت در عرصه بین‌الملل گفت: در حال حاضر وضعیت جبهه مقاومت، علی رغم جنایت‌های رژیم صهیونیستی  در تاریخ بی‌سابقه است.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.