هشدرا سطح نارنجی هواشناسی برای مازندران/ راههای سوادکوه بازگشایی شد؟

حسینعلی محمدی شیرکلایی اظهار کرد: هم اکنون ۶۰۰ نیروی انسانی در قالب ۴۴ تیم امدادی و خدمات رسان با به کارگیری ۳۶ دستگاه ماشین آلات سنگین در منطقه حضور دارند و در حال بازگشایی جاده سوادکوه و جمع آوری ضایعات ناشی از آورده سیلاب هستند .

وی خاطرنشان کرد: با تلاش بی وقفه نیروهای امدادی و خدمات رسان و پاکسازی مسیر، پیش بینی می شود تا اواخر وقت فردا پنجشنبه جاده سوادکوه بازگشایی و در آخرین روز هفته جاری جمعه نیز زیر بار ترافیکی برود.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری مازندران با اشاره به هشدار سطح نارنجی هواشناسی مبنی بر احتمال وقوع سیلاب در دامنه ها و ارتفاعات استان، خاطرنشان کرد: با شکل گیری جریانات همرفتی و بارش رگبار باران در شب و روز گذشته در شهرستان های سوادکوه، چالوس و ساری و آمل و سوادکوه، شاهد طغیان و افزایش سطح آب رودخانه ها بودیم.

محمدی شیرکلایی اظهار کرد: به دنبال بارش رگباری باران و طغیان رودخانه ها، شاهد حجم آورده زیادی از سیلاب یودیم که باعث مسدود شدن محورهای اصلی و آسیب رساندن به تعدادی از خودردهای عبوری شد.

وی با اشاره به حضور رییس سازمان مدیریت بحران کشور و همچنین استاندار مازندران در نخستین ساعات وقوع سیلاب در سوادکوه، گفت: با هدف تسریع در خدمت رسانی و کمک به سیل زدگان، استاندار مازندران دستور داد در کمترین زمان ممکن نسبت به این مهم اقدام کنند

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.